Lidl 2022

Zeker erg zonde.. Heb deze cake vaak gezien in de omgeving hier.

Tip: Deze topper is nog verkrijgbaar bij een bekende winkel in Ede. Iets duurder, maar in ieder geval nog te koop.

Ook bedankt voor je tip.
De reden dat de Night Howler/Crying Wolff eruit is in Duitsland, is omdat er plastic in de gil tubes zit.

Edit: Misschien ook wel omdat het in de hummer tubes zit.
Misschien een reden dat hummer cakes aan het uitsterven zijn?

PyroteamDelft gebruikt je site in hun laatste yt-vlog. :applause:

Ik was al even verbaasd over het grote aantal page views en gebruikte data hahah. Site had het er even moeilijk mee piekte geregeld naar de 1 Gigabit/s , tot nu toe vandaag 11,071 page views. Erg leuk om te zien.

Bedankt!

Goed gezien, heb hem aangepast!

Helaas moet je je site weer aanpassen. Er zijn een aantal producten die dit jaar niet te verkrijgen zijn, tenminste, ze staan niet in de folder. Zo zijn bv Firefly, Goldfinger, Unforgettable, Raptor, Big Surprise, Wildstorm en nog wat andere dingen niet meer verkrijgbaar helaas. Hopelijk liggen ze toch nog ergens in de schappen. Dit was voorheen vaker het geval.. Maar best jammer..

Helaas moet je je site weer aanpassen. Er zijn een aantal producten die dit jaar niet te verkrijgen zijn, tenminste, ze staan niet in de folder. Zo zijn bv Firefly, Goldfinger, Unforgettable, Raptor, Big Surprise, Wildstorm en nog wat andere dingen niet meer verkrijgbaar helaas. Hopelijk liggen ze toch nog ergens in de schappen. Dit was voorheen vaker het geval.. Maar best jammer..

sommige producten zijn regionaal dus kan zijn ze berlijn wel liggen maar in nord west falen weer niet bijvoorbeeld is altijd al geweest

Ja inderdaad, lidl werkt in regio's. De producten uit de folder zullen overal te krijgen zijn maar las op het Duitse forum dat lidl ook producten van nico gaat verkopen regionaal.

Ojee dat wordt een tochtje dan ,net wat producten waar ik plannen mee heb,,, wordt dan meer een speurtocht :bonk:

Ik had dus begrepen dat deze niet de juiste is ?
Er is gisteren een lidl folder uitgekomen voor alle lidl's en dat er regionaal het een en andere kan veranderen. Ik hoop eigenlijk wel dat de grens lidls gewoon wel een groter assortiment hebben.

https://www.youtube.com/watch?v=KBJq6ZjDsoU is wel in het duits maar hier zie je gewoon dat er heel wat mist als je de TMCCraft website bekijkt.

Back
Bovenaan