LET OP : vuurwerkwinkelduitsland.eu - oplichting

Ik heb een idee. Als we nou met z’n allen iets bestellen en dan gewoon aangifte doen? Ja ja ook ik ben er ingetrapt voor 194,99. Mijn idee is met z’n alle aangifte doen in NL en DE. Een paar aangiftes en justitie pakt die breed op.. omdat Je altijd een digitale vingerafdruk achter laat, zal dit een makkelijk iets zien. Helaas sta je alleen niet zo sterk. Als hij veroordeeld wordt voor oplichting, kunnen toekomstige slachtoffer sneller geholpen worden. Wie doet er mee?

Bestelde site; vuurwerkduitsland.eu wordt de bestraling gedaan aan BWS fireworks
Al aangifte gedaan? Ook melding maken bij fraudehelpdesk die bouwen een dossier op.

Word het niet eens tijd om het team van Alberto op de hoogte te stellen, als je ziet hoeveel bv's deze man heeft. Hoeveel website waar hij dezelfde oplichting doet. Hij is al een bekende en dit is niet bepaal op kleine schaal meer. Iemand die slachtoffer is zal dit beter kunnen doen...

Erg balen trouwens, 1600 euro gaat je niet in de koude kleren zitten.
Ja het is zeker zonde van die 1600.
Wat ik nog triester vind is dat ik een echt toffe show bij elkaar had gemaakt om die met 9 kids, neefje nichtje, en kids van vrienden en die van mijzelf uiteraard samen af te steken.. hun ouders hebben er niks tot weinig mee ( neefje en nichtje hun vader laat hen op dit moment ook in de steek) en dit moest gewoon onvergetelijk worden.

Dikke screamcake's en compounds om een soort van Nosferatu 280 samen met x221 te maken.
En veel kleine meuk om lekker mee met ze te stoken.
Ik ben er al ruim 2 maanden mee bezig geweest, filmpjes kijken zoeken sorteren en echt niet alleen voor mijzelf maar dat gevoel wat iedereen hier kent mee te geven aan onze toekomst want wellicht kunnen zij dat niet meer.

Het geld tja dat is weg en voor mij krijgt dit oud en nieuw een bijsmaak maar dat mogen de kids niet merken.

#opzoek naar goede deals

Back
Bovenaan