LET OP : vuurwerkwinkelduitsland.com - oplichting

Die eu site leek meteen al te mooi om waar te zijn, bijna 400 compounds zo vroeg in het jaar en allemaal op voorraad en bestelbaar.

Dat ziet er dan wel weer legitiem uit. Je kunt hier ook met KvK ophalen. Als je kunt betalen bij afhalen dan kun je de gok wel nemen.

Tja dat is precies hoe oplichters werken, iets er legitiem uit laten zien en je uiteindelijk met lege handen laten staan....

Ik heb ook al berichten gezien dat mensen daar waren en dat er niemand aanwezig was, en dat precies op het tijdstip dat er filmpjes geplaatst werden, Dat vind ik dan weer bijzonder.

Die prijzen kunnen gewoon simpelweg niet kloppen dat kan iedere dealer hier denk ik wel bevestigen.

1746017759052.jpeg

1746017895667.png
Ik zocht een product en kwam hier uit, chat verwijst naar Vuurwerk Duitsland.En er zijn tientallen plaatsen benoemd waar je een site van hebt :|
Is dit wel legitiem?

Bekijk bijlage 1809676

Bekijk bijlage 1809677
Ik zocht een product en kwam hier uit, chat verwijst naar Vuurwerk Duitsland.En er zijn tientallen plaatsen benoemd waar je een site van hebt :|
Is dit wel legitiem?
Ik durf het je niet te zeggen, ik weet wel dat ik er zelf niet aan zou beginnen. Ik hou het lekker bij de voor mij bekende adressen dit jaar. Het zou toch ongelooflijk zuur zijn als je in december met lege handen staat terwijl het de laatste keer is dat t officieel mag....

nee man dikke oplichting ,klik alle zogenaamde filialen maar aan dan zie je vanzelf dat het niet klopt ,zijn copypaste voor elke plaats site's aan het maken volgens mij. maar kies bv utrecht en dan wordt er al niets geladen ,hij is blijkbaar pas bij de L van het alfabet met zijn truukjes ,wees wijs en koop vertrouwd

Laatst bewerkt:
Tja, met het verbod dat in zicht is krijg je niet alleen een toename van illegaal vuurwerk, maar ook figuren die nog even snel willen cashen en misbruik maken van onwetende consumenten. Hij pakt het t.o.v. vorige jaren nu wel groots aan ☹️😲

Back
Bovenaan