leo303
VWC lid
Totaal bizar toch... aantoonbaar grote oplichter, maar kan al 10 jaar z'n gang gaan. Faillissement en doorrrrrrrDat is een oplichter die op alle vlakken de boel flest, maar dat kan gewoon in Nederland.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Totaal bizar toch... aantoonbaar grote oplichter, maar kan al 10 jaar z'n gang gaan. Faillissement en doorrrrrrrDat is een oplichter die op alle vlakken de boel flest, maar dat kan gewoon in Nederland.
Bekijk bijlage 1809453is de ingang zoom op de logo de muur komt niet over met de lijnen
Denk eerder paint zo slecht is dit gedaanPhotoshop 2.0
de TEB bijvoorbeeld..Die eu site leek meteen al te mooi om waar te zijn, bijna 400 compounds zo vroeg in het jaar en allemaal op voorraad en bestelbaar.
Ik durf het je niet te zeggen, ik weet wel dat ik er zelf niet aan zou beginnen. Ik hou het lekker bij de voor mij bekende adressen dit jaar. Het zou toch ongelooflijk zuur zijn als je in december met lege handen staat terwijl het de laatste keer is dat t officieel mag....Bekijk bijlage 1809676
Bekijk bijlage 1809677
Ik zocht een product en kwam hier uit, chat verwijst naar Vuurwerk Duitsland.En er zijn tientallen plaatsen benoemd waar je een site van hebt :|
Is dit wel legitiem?
Regel jij dat ff?Deze sites moeten gewoon offline worden gehaald dan![]()
Nee, dat is nogal ingewikkeld. En een juridisch gedoe eerst. Maar het lijkt me toch dat importeurs wier producten er op staan dat wel zouden moeten willen doen.Regel jij dat ff?