Lesli vuurwerk / VWC Ledendag 2013 Animo check !!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een vraag, misschien een beetje gek. Maar het lijkt me leuk om eens contact te maken met sommige freaks. nou ben ik niet echt meteen iemand die tegen iemand aan gaat praten haha. Het lijkt me dus leuk dat als ik iemand kan herkennen aan iets, wie biedt zich aan om met mij een gesprek te voeren over de geweldigste hobby; Vuurwerk?

Ik heb een vraag, misschien een beetje gek. Maar het lijkt me leuk om eens contact te maken met sommige freaks. nou ben ik niet echt meteen iemand die tegen iemand aan gaat praten haha. Het lijkt me dus leuk dat als ik iemand kan herkennen aan iets, wie biedt zich aan om met mij een gesprek te voeren over de geweldigste hobby; Vuurwerk?

Maak je geen zorgen op zo n'dag als deze gaat het allemaal vanzelf. Komt goed..

Ik meld mij ook aan onder voorbehoud. Ga eind augustus(26e op zijn vroegst)/begin september als alles goed gaat voor 16-20 weken in het buitenland studeren. Dit week ik halverwege maart of het doorgaat. Mocht het eerder dan deze datum zijn ben ik er 100% bij.

@Djaimy, je kan mij altijd contacten voor een gesprek dus als je je geroepen voelt stuur maar een PM.

Twee jaar geleden ging ik als 13 jarige jongen ook daarheen!
Me eerste meeting! Het loopt echt los daar.

Ik kwam te vroeg daar, en kon meteen bijschuiven in de stik hitte bij de moderators wat al daar waren. Loopt echt wel los hoor!
Iedereen praat daar met elkaar over dezelfde hobby VUURWERK!
Maak je maar niet druk, want ik weet zeker het wordt een top dag!

Ik ben dan ook 16 :wink:

En je mag me gerust PM'en!

Vorig jaar liep ik al op de lesli demo als een klein kind in een snoepwinkel. We waren al best laat en ik kon maar kort genieten van alles !
En ook in 2011 las ik een dag na deze opendag dat het had plaatsgevonden.
Dus dit jaar moet ik erbij zijn :D

Ik ben wat groter, kan je dan niet gelijk 2 plaatsen aanvinken ?:p Dan halen we de 100 wat sneller :D

Dit zeg je echt alleen maar om mij te pesten he Jappy:wink:

Moet ik nog aangeven dat ik kom? Of is dat al gedaan:angel::p

het licht hier totaal aan de thuis situatie en aangezien het nog ver is durf ik niet met 100% te zeggen dat ik er bij ben wil het wel graag bij zijn 2011 was zeer geslaagt

Dit zeg je echt alleen maar om mij te pesten he Jappy:wink:

Moet ik nog aangeven dat ik kom? Of is dat al gedaan:angel::p
Nee, is al een plekje in een geluidsdichte bunker voor je geregeld! :p

Hoop je te zien hahaha! Wie weet is je vriend opblaasballon en je bureaustoel er weer! Haha:holland:

Laatst bewerkt:
En jawel, de pb met aanmelding van Michael16tsx en mij is ook verstuurd.
2011 gemist vanwege omstandigheden, maar dit jaar willen wij erbij zijn (hopenlijk valt de gekozen datum goed).
We hebben er zin aan :D

De intentie is er dat ik ook kom dit jaar, lijkt me wel leuk om mijn eerste vwc meeting te hebben. Het moet er toch een keer van komen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan