Doodskopper
VWC lid
Ik ben ook aanwezig vanavond
is maar 3 minuutjes fietsen ofzo
Volgens www.buienradar.nl zal het waarschijnlijk wel droog zijn

Volgens www.buienradar.nl zal het waarschijnlijk wel droog zijn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zoals mattenfreak hier boven al zei het was een goede show met vooral mooie mines en goede blokken + candles.
Met name de cakes die mike al aangaf met de colour mines, witte tails en daarna effect in fan shape waren geweldig.
De mines waren van zeer goede kwaliteit (Spaans) en kwamen goed tot hun recht op de muziek.
De show was inderdaad stukken beter als die van vorig jaar, al stonden we nu egt volop in de rook.
Ook was de humor weer zwaar van de partij, heb me kapot gelachen met een deel van de UB crew en VWC crew.
Ik hoop hier morgen foto's van de show te kunnen plaatsen
Kregen jullie al die snippers en brandende deeltjes dan op het koppie?
Haha, wij hebben daar ook nog in de rij gestaan voor de McDrive, maar omdat het wel héél erg druk was zijn we maar gedraaid en hebben we een volgende Mac gepakt.Was prima vertoeven naderhand bij de Mac in Lelystad met het nodige eten en de gesprekken. Bedankt mannen!![]()
Gelukkig geen brandende deeltjes meer, maar de het nodige afval kwam inderdaad bij ons terecht. Gerwin kreeg tranende ogen en is na enkele minuten al met statief en al naar achteren gelopen. Anderen hadden er ook last van, maarja, persoonlijk had ik er weinig last van, scheelt toch zo'n bril.
Het was ook weer niet extreem veel zooi, maar telkens wel een beetje. De stukken shells lagen wel ver achter ons, o.a. op de auto van Lev-he.
Hehe heb je de boete nog betaald btw ????dat was echt een goeie
![]()