Zo, ook weer terug van deze show. Een show die ik zeker niet had willen missen, echt top! Veel beter als vorig jaar, dat al op de eerste plaats, maar het gebruik van de blokken vond ik nu ook gewoon beter, de effecten waren leuker en afwisselend en de muziek stond niet té hard.
De shells met enkel peony-effect vond ik zeer matig, de blauwe kleur was ook erg vaal en nauwelijks vast te leggen, de bommen met de wat aparte effecten waren daarentegen wel weer erg mooi.
De blokken waren ook prima, meerdere shapes ook en veel gebruikt bij deze show. Ook hier gebruikten ze de blokken die mij in Huizen ook bij zijn gebleven, tails met mines en aan de kleuren van de mines (rood/groen/blauw/multi-colour) kan je zien welke peony's er komen. Waanzinnige blokken, op een gegeven moment gingen ze zelfs per 4, waanzinnig mooi.
De mines die werden gebruikt waren subliem, zeer helder, zeer groot, maar ook prachtig op de muziek, waanzinnig.
Al met al een prachtig showtje die meer dan de moeite waard was. Daarnaast natuurlijk érg gezellig, wij van VWC (ik, Kruitsnuiver en Gerwin + maat) en de mannen van UB (Lev-he en Tommie-gun) hebben ons weer vermaakt zowel voor, tijdens als na de show, ook erg belangrijk. Was prima vertoeven naderhand bij de Mac in Lelystad met het nodige eten en de gesprekken. Bedankt mannen!
Zo, nu eens een bedje opzoeken. Ik hoop deze ochtend de film nog online te kunnen zetten, maar ik ben bang dat het niet helemaal gaat lukken. Ik doe mijn best voor jullie.