Lelystad 23 juni 2007

ik heb ruim een uur heen en een uur terug moeten rijden en het was gewoon een top show goeie bommen goeie timing alleen jammer van de wind die zorgde dat je direct begon met kruitsnuiven niet dat we daar problemene mee hadden uiteraad :) een iets wat magere finale maar het was zekker die 2 uur rijden waard :) toch een dikke 7 verdiend hoor :)

Ook erg mooi waren de mines :) die zagen er super uit :)

Afbeelding%20043.jpg

Alvast 1 foto voor jullie :)

Laatst bewerkt:
Zo, ook weer terug van deze show. Een show die ik zeker niet had willen missen, echt top! Veel beter als vorig jaar, dat al op de eerste plaats, maar het gebruik van de blokken vond ik nu ook gewoon beter, de effecten waren leuker en afwisselend en de muziek stond niet té hard.

De shells met enkel peony-effect vond ik zeer matig, de blauwe kleur was ook erg vaal en nauwelijks vast te leggen, de bommen met de wat aparte effecten waren daarentegen wel weer erg mooi.
De blokken waren ook prima, meerdere shapes ook en veel gebruikt bij deze show. Ook hier gebruikten ze de blokken die mij in Huizen ook bij zijn gebleven, tails met mines en aan de kleuren van de mines (rood/groen/blauw/multi-colour) kan je zien welke peony's er komen. Waanzinnige blokken, op een gegeven moment gingen ze zelfs per 4, waanzinnig mooi.
De mines die werden gebruikt waren subliem, zeer helder, zeer groot, maar ook prachtig op de muziek, waanzinnig.

Al met al een prachtig showtje die meer dan de moeite waard was. Daarnaast natuurlijk érg gezellig, wij van VWC (ik, Kruitsnuiver en Gerwin + maat) en de mannen van UB (Lev-he en Tommie-gun) hebben ons weer vermaakt zowel voor, tijdens als na de show, ook erg belangrijk. Was prima vertoeven naderhand bij de Mac in Lelystad met het nodige eten en de gesprekken. Bedankt mannen! :wink:

Zo, nu eens een bedje opzoeken. Ik hoop deze ochtend de film nog online te kunnen zetten, maar ik ben bang dat het niet helemaal gaat lukken. Ik doe mijn best voor jullie. :wink:

:bye:

Zoals mattenfreak hier boven al zei het was een goede show met vooral mooie mines en goede blokken + candles.
Met name de cakes die mike al aangaf met de colour mines, witte tails en daarna effect in fan shape waren geweldig.
De mines waren van zeer goede kwaliteit (Spaans) en kwamen goed tot hun recht op de muziek.

De show was inderdaad stukken beter als die van vorig jaar, al stonden we nu egt volop in de rook.

Ook was de humor weer zwaar van de partij, heb me kapot gelachen met een deel van de UB crew en VWC crew.

Ik hoop hier morgen foto's van de show te kunnen plaatsen

Blij met het goede nieuws mannen.
Jullie hebben in ieder geval geen verloren avond gehad.
Dat is een heel pluspunt.
En droog gebleven?
We wachten met spanning op de media.
Maar alles op zijn tijd, doe kalm aan.

leuk jongens dat het weer een goede show was,ik wacht af op de mooie filmpje/foto's, en dat er gelachen werd en dat de sfeer in orde was geloof ik graag hehe...

Zoals mattenfreak hier boven al zei het was een goede show met vooral mooie mines en goede blokken + candles.
Met name de cakes die mike al aangaf met de colour mines, witte tails en daarna effect in fan shape waren geweldig.
De mines waren van zeer goede kwaliteit (Spaans) en kwamen goed tot hun recht op de muziek.

De show was inderdaad stukken beter als die van vorig jaar, al stonden we nu egt volop in de rook.

Ook was de humor weer zwaar van de partij, heb me kapot gelachen met een deel van de UB crew en VWC crew.

Ik hoop hier morgen foto's van de show te kunnen plaatsen

Ja ja, en dat vind jij erg?

:D

Kruitsnuiven is niet zo erg nee, maar de zooi die op je af komt waaien is net wat minder prettig. :wink:
Overigens was het prima weer, heen druppel regen, maar de wind staat er natuurlijk wel en die stond precies richting ons, tja, doe je niets aan. Overigens was het wel fris te noemen. :)

Kregen jullie al die snippers en brandende deeltjes dan op het koppie?

Gelukkig geen brandende deeltjes meer, maar de het nodige afval kwam inderdaad bij ons terecht. Gerwin kreeg tranende ogen en is na enkele minuten al met statief en al naar achteren gelopen. Anderen hadden er ook last van, maarja, persoonlijk had ik er weinig last van, scheelt toch zo'n bril. :rolleyes:
Het was ook weer niet extreem veel zooi, maar telkens wel een beetje. De stukken shells lagen wel ver achter ons, o.a. op de auto van Lev-he.

Was prima vertoeven naderhand bij de Mac in Lelystad met het nodige eten en de gesprekken. Bedankt mannen! :wink:
Haha, wij hebben daar ook nog in de rij gestaan voor de McDrive, maar omdat het wel héél erg druk was zijn we maar gedraaid en hebben we een volgende Mac gepakt. :D

Show was zeker de moeite waard. :)

Hehe heb je de boete nog betaald btw ???? :p dat was echt een goeie :)

Voor de rest echt genoten met jullie gaan we vaker deon de 7é bv :D

Goed om te horen dat het toch een hele leuk show is geweest en jullie mogen op zich toch nog best tevreden zijn mte het weer het had veel erger kunnen uitpakken...!
Ik werd om 4uur gebeld dat ik om 3uur moest werken dus toen was er geen kans meer om ook te komen jammer genoeg...
Ben heel benieuwd naar meer fotos en film natuurlijk!!!

Na het zien van de beelden van Mattenfreak ben ik wel gematigd positief! Het was een toch wel leuke show.

De muziekkeuze vond ik top. Dat is toch wel een beetje mijn stijl. Toch vond ik dat op sommige cruciale momenten in de muziek niet door gepakt werd door ff een climax in de muziek te onderstrepen (bv met mines). Verder vond ik dat er toch wel wat teveel blokken gebruikt werden. Ook op een gegeven moment in een rustig stuk in de muziek worden er een hele serie (15 stuks ofzo) aan knal kaarsen weggeschoten, leuk maar het paste op dat moment niet bij de muziek. Hij had dat beter later kunnen gebruiken, toen werdern er juist omgekeerd heel rustig geschoten.

En dan de finale, ik heb sterk de indruk dat erbij de finale muziek hoorde. De manier van afvuren gaf me in ieder geval sterk het idee. Was dit niet het geval, dan had men dat hele spulletje sneller moeten afvuren. En dan moeten sluiten met de 3 golden spiderbommen met purple pistil, die men gebruikte net voor de finale.

Voor de rest, best een leuke show!

Gelukkig geen brandende deeltjes meer, maar de het nodige afval kwam inderdaad bij ons terecht. Gerwin kreeg tranende ogen en is na enkele minuten al met statief en al naar achteren gelopen. Anderen hadden er ook last van, maarja, persoonlijk had ik er weinig last van, scheelt toch zo'n bril. :rolleyes:
Het was ook weer niet extreem veel zooi, maar telkens wel een beetje. De stukken shells lagen wel ver achter ons, o.a. op de auto van Lev-he.

Denk dat mensen dat ook hadden met oud en nieuw, toen was de wind ook erg ongunstig. Zo zie je maar dat wind van grote invloed kan zijn op een show.

ja ik vind het er ook erg goed uit zien hoor... zitten hele mooie cake's en combinatie's tussen.. wederom bedankt voor het filmpje mannen...

Het was inderdaad een zeer geslaagde show! Wagenvoort heeft goed ingespeelt op de combinaties tussen kleuren, timing op de muziek en dit alles samenvoegen in het geheel. En wat waren die mines mooi en fel! Ik heb echt genoten.
De "afterparty" na de show bij de Mac maakte de dag helemaal af. Ik heb me echt de broekhoest gelachen haha.

Hehe heb je de boete nog betaald btw ???? :p dat was echt een goeie :)

Hehe ik schrok me echt dood!

Enkele foto's die uit m'n camera kwamen:
lelystad_089-border.jpg

lelystad_138-border.jpg

lelystad_141-border.jpg

lelystad_118-border.jpg

1 van de eind bommen ( deze ging echt tot de grond!):
lelystad_182-border.jpg

Ons album is hier te vinden:
http://www.utbunkertje.nl/photo/showgallery.php?cat=579

Bedankt voor de gezelligheid jongens.

Grtz Lev-he