Leider spielerei [Uitloop 2023]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 312
Artikelnaam: LEIDER SPIELEREI
Bruto Gewicht: 2,563 gram
Netto Kruitgewicht:431 gram
Aantal Schoten: 20sh
Effectomschrijving: Nieuwe 500 grams cake met 20 keiharde cracklingstaarten in combinatie met gigantische palmen.
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: 30sec
Stijghoogte: 45 meter
Adviesprijs: €24,99
Voorverkoopprijs: €19,99
O.a. te koop bij: Rubro.nl

312_leider_spielerei_rubro-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze ook vanavond van dichtbij mogen aanschouwen, en het was een heerlijk stukje vuurwerk. Heb deze helaas niet gefilmd :(

Wat een top cake. Had hier een 100 shots box van gemaakt Rubro met om de 25 schoten weer een ander dik effect wellicht met een iets hoger tempo en met dezelfde crackling tails. Dan hadden jullie pas echt een nieuwe topper in huis!

Waarom is deze cake zo top? Ga ik te kort door de bocht door te stellen dat ik hier gewoon een Redneck Revolt zie met minder shots en met een crackling wolkje en tail(tje)?

(het is een vraag, maar op basis van het beeldmateriaal zie ik de wow-factor niet zo)

Leuke cake, mooie effecten, en speciale crackling staarten. Voor 20 euro heb je een mooie bak in huis!

Nou is der wel iets dat mij van het hart moet. Zie het de laatste tijd wel vaker, en het wordt ook wel vaker opgemerkt. De cake bevat 431 gram kruit, nou is daar natuurlijk niks mis mee zeker voor deze prijs. Maar op het label staat groot "500 gr. Effectladung". Nou is mijn Duits niet zo best, maar volgens mij wek je daarmee de indruk dat het product 500 gram effectlading bevat. En dat is NIET het geval. Zeker tijdens de verkoopdagen beslissen veel mensen op het label van een product. In feite is dit oplichting. Ik vind dit zeker iets voor Rubro om voortaan rekening mee te houden. Wees gewoon eerlijk naar je klanten toe. En zet voortaan "431 g. Effectladung" op je topcake, want laten we wel wezen, wat boeit het kruitgewicht nou als je een mooie uitwerking hebt!

Ik hoop echt zo dat wat we op de demo film zien, ook echt productie is. Wel super tof van Rubro om enkel te schieten.

Nu weet ik het opeens, deze cake doet mij aan de Stormbird denken, alleen bij de Stormbird zit er geen mine, maar wel een cracklingtail.

Vind de mine een afknapper
Had dat kruit in een dikke crackling tail gedaaan zoals in de beschrijving
De tail erg matig
Afijn de boeketten spreiding goed daar niks over te klagen. Zou deze zelf niet kopen en eerder genoemde cake redneck revolt wel.

Fantastische cake voor een hele mooie prijs. Heerlijk dat tempo waardoor je de hele tijd crackling hoort van de tails en de mine, erboven gewoon een prima boeket. Deze pik ik zeker mee als ik hem tegenkom!

Back
Bovenaan