Leider spielerei [Uitloop 2023]

Toffe video zo daniel! Die combinatie goud-groen doet het toch altijd nét wat beter zo lijkt het. Maar ben ook wel gecharmeerd van de crackling tail. Budget toppertje om te onthouden.

Afgelopen jaarwisseling viel deze in de straat ook niet tegen. Mooi continu geluid van krakelende tails en mines :)

Lekkere tails en uitwerking, goede prijs/kwaliteit. Bovenste filmpje is trouwens niet van de leider spielerei.

Ik vond deze erg goed! Ik neem volgend jaar meer compounds en weinig losse cakes, maar deze komt er zeker weer bij

Deze vond ik ook erg goed. Lekker rustig tempo en mooie effecten. Doordat hij echter behoorlijk hoog schoot vond ik sommige 25mm cakes die lager klapten toch groter overkomen

Deze vond ik ook erg goed. Lekker rustig tempo en mooie effecten. Doordat hij echter behoorlijk hoog schoot vond ik sommige 25mm cakes die lager klapten toch groter overkomen

Waar, maar best windbestendig en de crackling tail voegde wel echt iets speciaals toe vond ik. Door de wind begon alles op elkaar te lijken, deze sprong er wat dat betreft wel uit. Moet zeggen dat we hem indrukwekkender vonden dan de mjb cake ( met wind )

Dubbel geschoten, crackling tail maakt 'm zeker gaaf. Niet in hoogste waarderingsklasse, toch ruim voldoende, rekening houdend met prijs-kwaliteitverhouding.

Het hoort beide te hebben. Die van mij had dat tenminste

Oh wacht ik zie nu dat sommige schoten er wel een hebben maar niet allemaal, wel gek

Dat was 'ie zeker! Jammer dat deze alweer uit het Rubro-assortiment is. Ze hebben wel een nieuwe gemaakt, de Super Spielerei.

Back
Bovenaan