Legendary 150's

Gezien bij de demo van Harings. De box viel mij 100% mee voor dat geld. Lekker snel tempo. Dat maakt hem toch wel grappig.

Ook hier in de buurt niet te krijgen helaas.
Heb wel even de lokale dealer gemaild of ie hem kan bestellen bij Royal.
Ben best gecharmeerd van deze box voor zn verkoopprijs.
Lijkt me een mooi bakje om mee te beginnen om 00.00.

Gisteravond aan het werk gezien bij Harings in Almelo. Indrukwekkend kwaliteit wat je voor je geld krijgt. Door het lekkere tempo gebeurd er echt wat als hier de brand in gaat. Voor de zekerheid navraag gedaan en bevestiging gekregen dat het gewone productie betrof! Gaat zeker op mijn lijst.

Aangezien mijn budget flink naar beneden is geschroefd dit jaar (nieuwe auto, dure vakantie), is het begrip prijs/kwaliteit voor mij nog nooit zo belangrijk geweest! Daarom ben ik ook op zoek naar het beste voor relatief weinig geld! Dit lijkt mij dan ook zo'n item die aan deze eis voldoet! Dit allemaal afgaande op de reacties en filmpjes! Ik heb deze zelf nog niet mogen aanschouwen, maar hopelijk gebeurt dat nog in de loop van de weken! Een andere optie is gewoon onmiddelijk blind bestellen!

Nergens in zuid holland te krijgen.
Heel jammer.
Mischien over heen gekeken maar als iemand toch weet waar die wel te koop is hoor ik het graag

Back
Bovenaan