Legendary 150's

misschien was mijn eerdere post niet subtiel genoeg, maar voor mijn gevoel en vele andere leek dit op een mooie sample.

Dus de 'betrouwbare bron' was een groepje freaks met een verzonnen mening..? Ik snap dat je er van baalt als producten tegen vallen met oud en nieuw door het schieten van samples, helemaal mee eens. Maar zomaar iets roepen, dat kan je niet maken

Als ik het filmpje zo bekijk dan krijg ik niet direct het idee dat het een 'opgevoerde' sample is, maar gewoon productie. Echter kan ik mij de reacties wel enigszins voorstellen. Royal heeft de afgelopen jaren nou eenmaal wat missers gehad met samples (golden power cake c, sky palms afgelopen jaar). Zelf heb ik vorig jaar voor 275,- euro twee keer de Wonderful World besteld op basis van de eerste demo's hier in Nederland. Dat waren achteraf zware samples.
Precies de reden waarom Royal besloot geen winkelierademo met samples (waarvan de Chinees mss productie beweerde...) meer te schieten maar te wachten op de containers...is't weeer nie goed...

De enige betrouwbrae bronnen van bij een demo lijken me de achieter, winkelier en importeur? Laat Royal als 2 van die drie nu al gesproken hebben...echte bevestiging krijg je idd pas met de jaarwisseling.

Damn, hoeveel shit kan een importeur over zich heen krijgen...

Het is niet speciaal tegen royal. Weet je wat het punt is inj ieder geval voor mij. Ik bezoek demo's krijg een prachtig product te zien, daarom koop ik het. Aangezien het 1 x per jaar oud en nieuw is, en ik en vele met mij enorm van vuurwerk houden willen we de krenten uit de pap. Dit is in het verleden zo vaak tegen gevallen door bijna alle importeurs dat het verhaal van in een demo geloven steeds moeilijker word. Daar komt bij dat je naar het totaal plaatje kijkt van alles wat je gezien hebt en wat de mogelijkheden zover je dit kunt inschatten naast elkaar ligt. Ik denk dat weinig mensen het kunnen verklaren dat hier zo'n goede boeket uitkomt en dat andere producten dan zo matig presteren met dezelfde kruid inhoud. Het is geen hetze tegen jullie, misschien was mijn eerdere post niet subtiel genoeg, maar voor mijn gevoel en vele andere leek dit op een mooie sample. Nogmaals als dit niet zo was dan mijn excuus, en dan heb je met deze prijs kwaliteits verhouding een topper in handen!

Je betrouwbare bron is dus jou gevoel en dat van wat ander mensen? Heel sterk om dat op een forum te presenteren als zeer betrouwbare bron. Belachelijk en zeer laag bij de grond om zoiets te roepen op basis van een onderbuik gevoel...

Deze box is niet wat je krijgt.

Ik snap dan ook niet dat je zoiets kan uitkramen terwijl je t helemaal niet weet!! Ik heb vaak producten van Royal gehad en daar is en was eigenlijk nooit wat mee, gewoon prachtig en goed vuurwerk. Zoals Royal gewoon is betrouwbaar. En deze box is dan ook in mijn ogen een topper dus doe er je voordeel mee en blaat geen onzin uit in het vervolg...

Hallo,

Ik weet niet wat je aan het doen bent, maar wat geschoten is komt uit de productie en staat in onze opslag! Als je goed hebt gekeken stonden er bij Kuiper meerdere dummy dozen van dit item op de plank! Kortom we hebben ze daar uitgepakt

Groeten

Kijk, duidelijke taal +1 en van de bron zelf.

Handig ook om zoiets te plaatsen dat je het uit betrouwbare bron hebt welke bron?Ik kreeg gister meteen al weer argwaan terwijl dat misschien dan wel helemaal niet terecht is.:frusty:

Ik snap dan ook niet dat je zoiets kan uitkramen terwijl je t helemaal niet weet!! Ik heb vaak producten van Royal gehad en daar is en was eigenlijk nooit wat mee, gewoon prachtig en goed vuurwerk. Zoals Royal gewoon is betrouwbaar. En deze box is dan ook in mijn ogen een topper dus doe er je voordeel mee en blaat geen onzin uit in het vervolg...

En dat snap ik gewoon niet die misleiding!! Vind t gewoon oplichterij dat mensen dan denken dat ze wat moois halen en later tegenvalt. Zeer ongeloofwaardig dit... Ook voor de importeur trouwens

Misschien een wijze les om dan in het vervolg niet direct de mening van 1 persoon voor waar aan te nemen en mee-bashen:(

Btw,ik zie op het filmpje toch echt geen sample , lijkt gewoon productie

Hallo,

Ik weet niet wat je aan het doen bent, maar wat geschoten is komt uit de productie en staat in onze opslag! Als je goed hebt gekeken stonden er bij Kuiper meerdere dummy dozen van dit item op de plank! Kortom we hebben ze daar uitgepakt

Groeten

Respect voor de snelle reactie. Doen lang niet meer alle bedrijven:thumbup:

Hallo,

Groeten

dan is de productie zeer goed gelukt me complimenten
Prijs en kwaliteit zijn dan dik in orde
toch maar is kijken om hem op de lijst te zetten

tsja, het is al even geleden dat ik royal heb gehad, maarrr met deze zou daar wel weer eens verandering in kunnen komen?!

Wát een vette bak zeg!
Als deze zo in de straat komt te staan wil ik mn budget nog wel iets verbreden dit jaar :P

Die laatste is cake vind ik erg mooi zo met crosettes en crackling. Maar of dat de beste finale bak is weet ik niet zo.

Ik ga hem straks nog een keer bekijken bij de demo van Rowy, en ga zoals eerdere berichten hier ervan uit dat hij net zo goed zal presteren als gisteren bij Kuiper. Hoop ik....

Helemaal niks mis mee met deze box voor dat geld. Gewoon een toppertje voor die met een wat kleinere budget. Vind overigens laatste cake best wel mooi met die crosettes er doorheen.

Deze toch nog maar even bestellen , had alles eigenlijk al besteld maar voor deze prijs zo'n goede 150 shots cakebox kan ik niet laten staan :D

Back
Bovenaan