Leden-mijlpaal: 20.000!!!

quote van di resta : Het gaat snel, hoogswaarschijnlijk vanavond al.

ja denk ik ook , dus bij deze feliciteer ik alvast de crew :thumbsup::applause::handsup::biertje::cool: .

Waanzinnig mensen, een gigantische mijlpaal welke wij dit jaar niet dachten te halen, we hebben het zelfs ruim gehaald, allemaal dankzij jullie! :D
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en het doet ons goed om te zien dat er steeds mensen blijven komen die geïnteresseerd zijn in vuurwerk en onze site, daar doen wij het voor!

08-12-2007: 4.000 leden, 4.000ste lid is misi

:bye:

Een geweldige mijlpaal die we hebben bereikt vandaag.
Een mijlpaal waar wij als crew apetrots op zijn.
Ik wil bij deze mijn dank uitspreken naar alle leden die samen met ons enthousiast aan deze site meewerken.

champagne1.jpg

Geweldig!!:cool:
4000 leden zijn inderdaad een stuk eerder gehaald dan verwacht. De ingang van december heeft veel leden aangetrokken. Mijn schattingen liepen uit van 10 tot 16 december, zat er dus een stukje naast.
Slechts 4 dagen hebben de laatste 100 laten wachten, een record.:cool:
Gefeliciteerd met deze mijlpaal, niet per sé vanwege de 4000, maar dat hij nu al is gekomen.

In dit tempo zouden we in theorie nog de 4500 halen vóór Nieuwjaar.:rolleyes: Maar dat lijkt me wat veel gevraagd.
:bye:

Laatst bewerkt:
Kaskrakerrrrrrrr!! Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Vuurwerkcrew.

Van harte gefeliciteerd met het behalen van deze supermijlpaal!

En we zijn nog lang niet klaar, nog langer niet nog langer niet, we zijn nog lang niet klaar! :bye:

Mike, Gerwin, top!

En Fred, feesje bij jou hoorde ik?

Kaskrakerrrrrrrr!! Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Vuurwerkcrew.

En we zijn nog lang niet klaar, nog langer niet nog langer niet, we zijn nog lang niet klaar! :bye:

Mike, Gerwin, top!

Neen, het feestje zal gehouden worden bij een van de oprichters: Mike of Gerwin:p

Mike, Gerwin, top!

Ja Fred heb ik ook gehoord heb de taxi al gebeld...

Jongens super :D
Ik wil niet bijdehand doen ofzo maare: I told you so :p

Gaaaa zo doooooorrrrrrrrr

het gaat erg hard nu, wel super goed, we zitten inmiddels als weer op 4019 leden
klasse en we hebben een paar mooie records staan kwa leden online,wees er trots op

zo mannen! dat hebben jullie dik voor mekaar! :D :biertje:
van harte gefeliciteerd! dit is echt een prachtige mijlpaal, en dan zijn we nog geeneens in 2008 aan beland!
Machtig mooi dit!

Wat schatten jullie dat de eindstand zal zijn op 31-12-2007?
ik denk tussen de 4.200 en 4.300.

wat zal het nieuwe jaar ons brengen?

Vincent. :bye:

Goed zeg zoveel leden.:handsup::thumbup:
Maar een ding wat ik kwijt wil is dat er ook veel mensen zich registreren alleen om te handelen of zulke vragen te stellen.:mad:
Maar gelukkig zijn er nog mensen die sirieus zijn en goede informatie geven. Ook het gevoel dat er veel mensen van AVP hier naar toe komen:rolleyes::)

Maar een ding wat ik kwijt wil is dat er ook veel mensen zich registreren alleen om te handelen of zulke vragen te stellen.:mad:

Klopt, de afgelopen tijd hebben we veel van dit soort figuren van de site gewerkt.
Zijn wij niet van gedient namelijk:)

Maar we gaan een beetje off topic, laten we dus weer on topic gaan:p

Back
Bovenaan