Leden-mijlpaal: 20.000!!!

Tenzij jij je 10 tallen / 100derden keren aanmeld wat resulteert in een ban :p denk ik niet dat we de 4500 halen :( maar zeg nouw zelf super resultaat nu toch na pas 2,5 jaar :)

Tenzij jij je 10 tallen / 100derden keren aanmeld wat resulteert in een ban :p denk ik niet dat we de 4500 halen :( maar zeg nouw zelf super resultaat nu toch na pas 2,5 jaar :)

Haha, nee ik hou het bij 1 naam!:p
Maar ik vind dat van 4.000 naar 4.300 ook heel erg snel is gegaan dus wie weet..:p
Zou wel mooi zijn!:cool:

Wel positief blijven ik had een berekening vorige keer gemaakt en die was goed aleen had ik 4800 maar het was 4700 en die gaan we makkelijk halen nog maar 400leden haha te makkelijk die halen we zo:cool:

Patrick we sitten bijna op 4.400:p hahaha ik weet niet welk jaar jij nog zit:p?

op dit moment 4.381, nog 19 te gaan dus :D

Nog gefeliciteerd met het behalen van de 4300 leden hier, echt machtig om te zien hoe snel het ledenaantal stijgt!! :biertje:
Op naar de 4.400!!

Vincent. :bye:

Wij op VWC gaan non stop door dusse ook door het jaar heen komen er de nodige members topics en bovenal posts bij!

23-12-2007: 4.400 leden, 4.400ste lid is vuurwerkfan07/08

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, Echt een topsite dit:D

Is eerste jaar voor mij op vwc maar is het net zo druk met nieuwe posts als midden in het jaar of is het dan ontzettend rustig?

:bye::bye:

De 4500 halen we dit jaar nog wel, makkie.
Door het jaar heen is het wat gezelliger vind ik, omdat je met de harde kern alleen nog praat. Er wordt dan vooral over shows of evenementen gepraat.
Er wordt zeker nog regelmatig gepost, maar niet zoveel als in de decembermaand uiteraard.:wink:
:bye:

Back
Bovenaan