Leden-mijlpaal: 20.000!!!

Leuk om je te zien moontan,
en iedereen die er vanaf het begin hard voor gewerkt hebben en van genoten hebben,
Hartelijk Gefeliciteerd

12 duizend alweer! Kom op zeg, zo ver ken ik nog geen eens tellen! Ongelovelijk hoeveel mensen dat zijn. Maar goed ook dat ze niet allemaal op de meetings komen!

En precies een maand later tikken we de volgende mijlpaal aan en wel weer een hele mooie!

15-09-2011: 12.000 leden, 12.000ste lid is Saluteman

smiley_woot.gif

Geweldige update dit maal, 12.000 leden in totaal.
Ik ben zeer benieuwd waar we dit jaar op eindigen.

12 duizend alweer! Kom op zeg, zo ver ken ik nog geen eens tellen! Ongelovelijk hoeveel mensen dat zijn. Maar goed ook dat ze niet allemaal op de meetings komen!

Weet je hoe vet het zou zijn als we een stadion in België afhuren(nl zit met veiligheidsvoorwaarden. En we met zijn alleen 10 euro inleggen om naar een Vw-show te gaan kijken en bekostigen. Moet echt enorm vet zijn met 12000 freaks! 120000 euro en een vol stadion met freaks:cool:.

Je bent me echt 1 minuut voor Darksoul:wink:.
Ik heb het in de begin post aangepast.
En weer 100 leden erbij:D.

Dus jullie zielen zijn net zo duister als de mijne? :rolleyes:

Vroeger was de mijne zwarter dan zwart maar ik heb mijn leven gebetert he :).
Maar nu dus al over de 12.100 leden heen en mijn vraag is wederom : wat gaat ons dat brengen dit jaar : 13.000, of misschien nog meer :cool:

Vroeger was de mijne zwarter dan zwart maar ik heb mijn leven gebetert he :).
Maar nu dus al over de 12.100 leden heen en mijn vraag is wederom : wat gaat ons dat brengen dit jaar : 13.000, of misschien nog meer :cool:

En je hoofd is zeker kaler dan kaal?

En wederom een mijlpaal, gaat alweer sneller hehe;

12-10-2011: 12.200 leden, 12.200ste lid is Dorus

Back
Bovenaan