Leden-mijlpaal: 20.000!!!

hahah 12K klinkt leuk!
en mooie naam Darkland.
toekomstige concurent voor Darksoal:p
hahah nou welkom en op na nog meer leden....
gaat iig de goede kant op hiero!

De 12.000 moeten we dit jaar makkelijk halen.
Ik zet mn geld in op 13.000 zelfs.
Over een paar maanden weten we hoeveel het er uiteindelijk zijn.

De 12.000 moeten we dit jaar makkelijk halen.
Ik zet mn geld in op 13.000 zelfs.
Over een paar maanden weten we hoeveel het er uiteindelijk zijn.

zo das een behoorlijk bedrag .
en nou maar hopen dat je het houden mag .
want nu staat het wel zwart of wit .

Op deze mooie zomerse dag hebben we weer een nieuwe mijlpaal:

15-08-2011: 11.900 leden, 11.900ste lid is KnalfanJ

Dat is een mooie mijlpaal, ik ben dan ook zeer benieuwd wanneer wij het 12.000e lid mogen verwelkomen, ik zelf denk dat wij die in oktober kunnen noteren.

Dat is een mooie mijlpaal, ik ben dan ook zeer benieuwd wanneer wij het 12.000e lid mogen verwelkomen, ik zelf denk dat wij die in oktober kunnen noteren.

Ik denk eerlijk gezegt al in September. Vuurwerkseizoen gaat natuurlijk weer beginnen en dan heb je toch altijd weer een kleine versnelde instroom.:p

Dat denk ik ook wel.
Heb net nog even de eerste post van dit topic bekeken.
Als je naar de maand september kijkt zie je dat er dan minimaal 2 updates zijn, wat dus betekent dat er minimaal 200 leden zich aanmelden.

En precies een maand later tikken we de volgende mijlpaal aan en wel weer een hele mooie!

15-09-2011: 12.000 leden, 12.000ste lid is Saluteman

Ok we gaan dit weer meemaken. Past echt prima bij de sfeer. Straks om de 5 dagen een nieuw lid in december. Dan is het weer dié tijd van het jaar.

Mannen, ons moment komt er weer aan. Hij gaat lekker zo!

:D

in de nacht van 25 op 26 september vorig jaar mocht vwc het 10.000e lid verwelkomen, een jaar later het 12.000e lid... 2.000 leden in 1 jaar! Er zijn niet heel veel fora die 2.000 leden per jaar mogen noteren (en zeker geen vuurwerkfora!) de VWC community wordt steeds groter! Gefeliciteerd :D

wie maakte toen dat topic ook alweer :p
Wat een bagger feest was dat, zit je op een hardcore party, en wat ga je doen... FF op VWC :P

Back
Bovenaan