Landgraaf 08-11-2008 (Demo)

moontan

VWC lid
Op zaterdag 8 November 2008 organiseert Rohan Fireworks International net als afgelopen jaar, een grote vuurwerkshow. Hier demonstreren zij o.a. de nieuwste produkten voor de consument welke vanaf 18 november in de winkel kunnen worden bestelt. Als afsluiting vindt er een groot vuurwerk plaats. Binnenkort meer info op deze website.

http://www.vuurwerkshow.info/

Laatst bewerkt:
Heeft Rohan dus een eigen lijn? Kende ik nog niet. Waren jullie er al wel bekend mee? Mooi spul?

Ja hun hebben een eigen vuurwerklijn, genaamd Elite Town.
Groot deel van de producten zijn om gelabelde spullen van Hardix Vuurwerk Kampen.

Zo heeft Elite town de Shockwave en Punisher in zijn assortiment die Hardix Vuurwerk Kampen vorig jaar uit hun eigen collectie hebben gezet om ruimte te maken voor nieuwe producten.

08.11.2008: Grote Vuurwerkshow 8 November

Vuurwerkshow Megaland

Evenals afgelopen jaar, organiseren wij ook dit jaar weer een vuurwerkdemo op evenemententerrein Megaland te Landgraaf. Tijdens deze demo kunt u zien wat er dit jaar te koop is aan Nederland goedgekeurd consumentenvuurwerk. Ter afsluiting van deze demo, vindt er een grootvuurwerk plaats. De entree voor deze vuurwerkshow bedraagt € 2.00 Kinderen onder 12 jaar onder begeleiding gratis. Uw entree van € 2.00 kunt u terugkrijgen indien u bij uw bestelling in onze winkel uw entreekaart overlegt. De kosten van de entree worden dan in mindering gebracht bij uw vuurwerkbestelling. De show start om exact 21.00 uur! Onze ruim gesorteerde showroom, is weer dagelijks geopend vanaf Zaterdag 15 november. Verdere informatie voer de vuurwerkshow is binnenkort te vinden op: http://www.vuurwerkshow.info/

Topic helemaal over het hoofd gezien hehehehe. ik denk dat ik hier oko weer bij bven. Hopenlijk met beter weer als vorigjaar!!! hehehehe

Zaterdag 8 November Introductie

Falcon Stage Liner op MEGALAND in Landgraaf !!

Beste Luistervalkjes....Zaterdag 8 November zal de Vette en Nieuwe Falcon Radio Stage Liner worden geintroduceerd.

tijdens een MEGA vuurwerkshow van Rohan Fireworks International.

U bent vanaf 19.00 van harte welkom op het Pinkpop terrein in Landgraaf ......de MEGA Vuurwerkshow begint om 21.00 en de entree bedraagt 2 euro.

De Falcon Radio Dee-Jays zullen voor de eerste keer vanaf de StageLiner, onze Nieuw Podium Truck, de muziek verzorgen voor maar liefst 8.000 bezoekers !! Tevens zal er een snackwagen aanwezig zijn en een buffet.

Hou je van VET Vuurwerk en van TEGEKKE Muziek....Kom dan 8 November naar MEGALAND in Landgraaf en maak het mee!
www.falconfm.nl

is idd de lijst van vorig jaar,.
Mijn webmaster is ziek en dit is de enige site die ik zelf niet kan wijzigen.

Maar het zijn diverse collecties, waarvan enkele nieuwe voor onze begrippen dan.

De demo begint op te schieten. Over een paar weken is het al zo ver.
Ik overweeg ook om hier naar toe te gaan.
Ik ben net als de anderen benieuwd naar de nieuwe collecties en de schietlijst

Op deze avond demonstreren wij een groot deel van ons vuurwerkassortiment voor het consumenten-seizoen 2008-2009. Dit zal bestaan uit vele nieuwe artikelen, maar ook oudere artikelen die wij reeds enkele jaren in ons assortiment hebben. Momenteel is de lijst nog niet bekend van artikelen die wij gaan demonstreren, maar deze is vanaf 5 november hier te downloaden, en uit te printen. Uiteraard zijn deze lijsten ook beschikbaar op de avond zelf.

http://www.vuurwerkshow.info/web/consumentenvuurwerk.html

Hallo,

De lijst is klaar, maar zoals gezegd, kan ik hem zelf niet op de site plaatsen.

voor vele mensen uit het Limburgse, zal deze lijst zeer vernieuwend zijn....:bonk:

Hallo,

De lijst is klaar, maar zoals gezegd, kan ik hem zelf niet op de site plaatsen.

voor vele mensen uit het Limburgse, zal deze lijst zeer vernieuwend zijn....:bonk:

Je mag hem eventueel ook naar mij toe mailen\zenden Ben. Dan knal ik hem hier wel online ofzo :D

Back
Bovenaan