Alpeco Fireworks [Kapellen]

25.12.08 - NOG MEER SUPER PROMOTIES !

Vanaf morgen 26 december t/m 31/12 plaatst Alpeco enkele van haar absolute topartikelen in de etalage ! Een originele 100.000 klapper voor "slechts" 55,00 €uro ! Het grootste assortimentspakket in de Benlux "Super Galaxy Assortment" voor 210 €uro en dé meest verkochte professionele compact "Spirit of Beijing" voor maar 89,00 €uro . Een batterij met 4 verschillende effecten in één ! Kijk in onze rubriek "Promoties" en kom nu nog naar Alpeco zodat u kan profiteren van deze uitzonderlijke, tijdelijke, aanbiedingen !

http://www.alpeco.be/promoties.aspx?c=5&i=450&p=2&foto=1#producten

ik heb het idee dat Alpeco begint door te krijgen dat als ze niets doen aan de prijzen
hun omzet dit jaar zal tegenvallen.
Ik was er vorige week en wat me opviel in vergelijk met vorig jaar dat er totaal niets
te doen was. Wat ze verkopen blijft topspul maar achterlijk duur.
Even een paar voorbeelden: De Monda potten vorig jaar 4 voor 49 euro dit jaar 4 voor 60 euro. De Terminator van Weco kost bij Alpeco 21 euro, bij Aldi in Duitsland ligt hij voor 8 euro.
Het gaat echt nergens meer over.
Jammer Jammer.

Je hebt gelijk ! maar ik zal je nog een voorbeeld geven! vorig jaar kreeg je op elke bloemenbed korting van 10%als je er 2 kocht van dezelfde! Dit jaar hebben ze op elke bloemenbed maar een paar euro korting gegeven!

VB:
1 keer 100 s vt sky garden 121,-
Per 2 kosten ze per stuk 119,- (nee dat schiet op)

Vorig jaar zou je daar dus 109,- voor betalen in plaats van 119,- als je er twee kocht!

Alpeco is keihard achter uit gegaan en daarnaast is het gewoon belachelijk dat je rond de 40 verschillende flowerbeds verkoopt terwijl je er maar 15 hebt liggen in voorraad! Kies dan gewoon de beste eruit en hou die in voorraad want dit is gewoon keihard onprofessioneel!

En wat ik ook niet snap zijn al die familie paketten! Stamp die rotzooi naar edrucco en zorg dat alle flowerbeds op voorraad zijn !echt efficient zijn ze daar bij alpeco niet! Al die ruimte die die paketten met zich meebrengen hadden beter gevuld kunnen worden door flowerbeds! Je bent de enige in belgie waar de consument zulke dingen kan halen ZORG DAN DAT HET ER LIGT! Je moet doen waar je goed in bent!

Als alpeco de kvk verliest dan geef ik ze niet lang meer voordat ze de tent kunnen sluiten! En dat hebben ze te danken aan hun eigen domme fouten!

Laatst bewerkt:
Het was toch al de bedoeling dat et consumenten spul naar edruco ging en het kvk spul bij alpeco blijft. En is er nou al zon VIP ruimte bij alpeco?

De prijsstijgingen vind ik nog geen eens het ergste, het assortiment wat zo ontzettend eenzijdig word is erg vervelend.

Doordat ze de enige zijn met dat soort spul (KvK) kopen de mensen er toch wel.
En zelfs al zouden er minder mensen komen, dan halen ze nog steeds een goede omzet door de verhogingen.

Ben het wel met je eens dat het "op voorraad hebben van" een stuk beter geregeld zou moeten worden. Heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ze wel alles op voorraad hadden, hoe rustig het ook in de winkel was.

En als de KvK ooit stopt, dan vangen ze dat ongetwijfeld wel weer op door een ruimere keuze aan consumentenvuurwerk aan te bieden.
Zal hoe dan ook wel een aderlating voor ze zijn als het zover is.

Nou jongens.....

Ik voel me vet genaaid door Alpeco...
Gisteren ochtend ben ik naar Alpeco gegaan voor een Super Galaxy assortiment en een 100000klapper, daar is verder niets mis mee alleen toen ik thuis kwam en op de site ging kijken zag ik dat de Super Galaxy Assortiment nu 210 euro kost in plaats van 270 :( en wat me ook opviel is dat de 100000 klapper maar 80000 stuks telt.... 4x 20k.

Verder prima zaak alleen jammer dat ze geen idee hebben over prijsverlagingen?...

Groetjes.

Verder prima zaak alleen jammer dat ze geen idee hebben over prijsverlagingen?...

Een winkel koopt voor een bepaalde prijs in , de inkoopprijs en daarvanuit stellen ze de verkoopprijs op. Ze kunnen gebruik maken van het first in first out of het last in first out systeem(f.i.f.o en l.i.f.o systeem) Alpeco maakt denk ik gebruikt van het f.i.f.o systeem, oftewel eerst de oude voorraad opmaken , dan de nieuwe. Vandaar dat je een prijsdaling niet 1 2 3 merkt:) Doordat de goederen zijn ingekocht tijdens de prijstijging kunnen ze moeilijk de prijzen nu verlagen:wink:

Laatst bewerkt:

Een winkelkoopt voor een bepaalde prijs in . Inkoopprijs en daarvanuit stellen ze de verkoopprijs op. Ze kunnen gebruik maken van het first in first out of het last in first out systeem(f.i.f.o en l.i.f.o systeem) Alpeco maakt denk ik gebruikt van het f.i.f.o systeem, oftewel eerst de oude voorraad opmaken , dan de nieuwe. Vandaar dat je een prijsdaling niet 1 2 3 merkt:)

Tjaa maar als het op de site staat.... vanaf 26 december: 25.12.08 - NOG MEER SUPER PROMOTIES !

Vanaf morgen 26 december t/m 31/12 plaatst Alpeco enkele van haar absolute topartikelen in de etalage ! Een originele 100.000 klapper voor "slechts" 55,00 €uro ! Het grootste assortimentspakket in de Benlux "Super Galaxy Assortment" voor 210 €uro en dé meest verkochte professionele compact "Spirit of Beijing" voor maar 89,00 €uro . Een batterij met 4 verschillende effecten in één ! Kijk in onze rubriek "Promoties" en kom nu nog naar Alpeco zodat u kan profiteren van deze uitzonderlijke, tijdelijke, aanbiedingen !

Toch heb ik 270 euro moeten dokken voor dat pakket.

Heb je helemaal gelijk in:) Is gewoon genaait van de promotie artikelen. Maar doelde meer op je zin over prijs verlagingen:)

En dat van die connector 100K wist ik niet , ken iemand die hem heeft, hopelijk is die niet teleurgesteld.

Alpeco is keihard achter uit gegaan en daarnaast is het gewoon belachelijk dat je rond de 40 verschillende flowerbeds verkoopt terwijl je er maar 15 hebt liggen in voorraad! Kies dan gewoon de beste eruit en hou die in voorraad want dit is gewoon keihard onprofessioneel!

En wat ik ook niet snap zijn al die familie paketten! Stamp die rotzooi naar edrucco en zorg dat alle flowerbeds op voorraad zijn !echt efficient zijn ze daar bij alpeco niet! Al die ruimte die die paketten met zich meebrengen hadden beter gevuld kunnen worden door flowerbeds! Je bent de enige in belgie waar de consument zulke dingen kan halen ZORG DAN DAT HET ER LIGT! Je moet doen waar je goed in bent!

Als alpeco de kvk verliest dan geef ik ze niet lang meer voordat ze de tent kunnen sluiten! En dat hebben ze te danken aan hun eigen domme fouten!

Daar baal ik ook zo van, Alpeco heeft achter hun winkel beperkte opslag maar hebben ergens anders grote NAVO bunkers, zorg er dan voor dat er toevoer is naar kapellen.
Zorg er ook voor dat het feest vuurwerk bij de bunkers van Edruco ligt want daar is ruimte genoeg en vul en vervuil niet de alpeco bunkers daarmee.
Niets is zo vervelend als je dik 3 uur hebt gereden en dan te horen krijgt dat de producten pas de dag er naar er weer zijn, het ligt namelijk in de NAVO bunkers.

Wat mij ook opvalt is dat het feest vuurwerk steeds meer de overhand krijgt bij alpeco, dat was niet de afspraak, Edruco zou hiervoor gebruikt worden.

Daar baal ik ook zo van, Alpeco heeft achter hun winkel beperkte opslag maar hebben ergens anders grote NAVO bunkers, zorg er dan voor dat er toevoer is naar kapellen.
Zorg er ook voor dat het feest vuurwerk bij de bunkers van Edruco ligt want daar is ruimte genoeg en vul en vervuil niet de alpeco bunkers daarmee.
Niets is zo vervelend als je dik 3 uur hebt gereden en dan te horen krijgt dat de producten pas de dag er naar er weer zijn, het ligt namelijk in de NAVO bunkers.

Wat mij ook opvalt is dat het feest vuurwerk steeds meer de overhand krijgt bij alpeco, dat was niet de afspraak, Edruco zou hiervoor gebruikt worden.

Sandman als je het mij vraagt zijn het allemaal tekens dat het einde van kvk niet lang op zich zal laten wachten en dat alpeco dit al een tijd zag aankomen!

Overigens hebben wij het ook lang moeten pikken van de luxe positie van Alpeco die zich gevormt heeft tot onprofessioneel ondernemerschap want zo kunnen wij het wel noemen!

Ik lees vaak dat freaks thuis komen van een koude kermis! We zullen zien wat er van alpeco overblijft als zij hun kvk niet meer hebben! Want olen is in dat opzich 100 keer beter !! knoop dat maar goed in je oren alpeco!

Hallo iedereen,

2008 is nog niet helemaal ten einde en nu reeds kondigen wij promoties aan voor 2009 !

Vanaf 10 januari 2009 zal u op onze website vuurwerkartikelen terug vinden tegen sterk verlaagde prijzen !
Neem zeker eens een kijkje !

Verder wensen wij u een héél gelukkig en een gezond 2009 !

Vriendelijke groeten,

Het Alpeco Team !

P.S. Wees voorzichtig bij het afsteken van het vuurwerk !

Moooooooi. Eindelijk beginnen de protesten in dit topic hun vruchten af te werpen.
Wat ze verkopen blijft top spul maar ze hebben het met de prijzen echt te bont gemaakt.
Ik weet ook zeker dat ze met een behoorlijke voorraad blijven zitten.
Wat ook kan zijn is dat men bang is voor een op handen zijnde verbod op de verkoop
van de spektakelblokken. Verkopen is voor er niets meer te verkopen is.

NIEUWSBRIEF:

Beste webbezoekers,

Vanaf vandaag tot en met 31 januari 2009 geven wij 30% korting op al onze vuurwerkartikelen in voorraad.
Deze korting geldt op de stuksprijzen tentoongesteld in de toonzaal !

Tijdens deze maand is de toonzaal geopend op :

> Woensdag : 13.30 - 17.30 uur
> Donderdag : 09.00 - 17.30 uur
> Vrijdag : 09.00 - 17.30 uur

Vriendelijke groeten,

Alpeco Fireworks

Wat bedoelen ze precies in de toonzaal? Gewoon alles wat op voorraad is en wat nog in de winkel staat? En neem aan dat dit ook geld voor al het vuurwerk met KVK?

Als er iets niet op voorraad is dan is het bordje omgedraaid dus dat lijkt me nogal logisch ja...
Je kan moeilijk korting geven op iets wat je niet hebt...

Ik vind het in ieder geval een goede actie 30% is niet niks!!!

Volledig bericht:

10.01.09 - TOT 31/1/09 > KORTINGEN OP ALLES !

Vanaf vandaag t/m 31/1/2009 geven wij 30% korting op alle stuksprijzen (= prijs 1) tentoongesteld in de toonzaal ! Voor alle handelaren (minimum afname van 500 €uro) is er een extra korting van 15% op de normale handelsprijzen ! Opgelet : Tijdens de maand januari is de toonzaal uitzonderlijk geopend op woensdag (tussen 13.00 en 17.30) en op donderdag en vrijdag tussen 09.00 en 17.30 uur). Indien deze openingsuren voor u niet passen kan u ook telefonisch een afspraak maken !

Back
Bovenaan