Landgraaf 08-11-2008 (Demo)

Ben blij dat rohan nu B&W gaat verkopen zeker geen verkeerde zet.
Vooral de barely legal collection :)

Blijven de produkten van hardix ook nog verkrijgbaar naast de B&W collectie of zijn jullie helemaal overgestapt?

wij houden ook nog Hardix erbij, en zijn momenteel ook nog in gesprek met bonfireworks!
Weelicht dat dit dit jaar ook nog erbij komt!

Gisterenavond bij deze demo aanwezig geweest.
De reis vanuit het Hilversum duurde 2 uur maar was absoluut de moeite waard.
Stond verbaasd van de grote opkomst, ernorm veel mensen waren op de demo en Prof show afgekomen.
De show was prima geregeld,organisatie perfect.
Het was alleen berekoud gisteren, je kan merken dat de winter er aan zit te komen.

Het vuurwerkaanbod van Rohan is goed en gevarieerd.
Ik vond het vuurwerk van Brave & Wichers er boven uit steken, maar dat is de liefhebberskeuze.
Twee artikelen kregen van mij het cijfer 10: de Extreme Salute en de MOAB (singleshot)

En de prof show was kort, maar heftig en mooi met o.a. vele mooie multicolourbommen.

Ik kijk uit naar de beelden van Red Baron die alles gefilmd heeft.

Ik hoop inderdaad dat Jack het snel kan fiksen, zijn beelden zijn altijd erg goed zoals iedereen weet.
Weet wel alvast dat alle artikelen per 5 werden afgeschoten

Alles per 5??? jemig dat moet een heel spektakel zijn geweest dan. maar aan de andere kant ook wel weer jammer, want je kunt de uitwerking van een cake dan heel moeilijk inschatten.

Nouw het word inderdaad per 5 geschoten, maar er zijn ook 5 posten, en opzich zit er voldoende ruimte tussen vind ik persoonlijk.

De filmpjes zijn inderdaad van gister. Erg snel trouwens.

Jammer Fred dat we ons maar heel even en heel kort gesproken hebben. Maarjah kan het goed begrijpen, met nog zo'n rit achter de boeg:wink:.

Sorry Guy, maar ik was in het gezelschap van een dame.
En zoals je weet,vrouwen hebben het snel koud. :p
Dus na afloop meteen de warme auto in.
Volgende keer maar weer meeten ok?

Gisterenavond bij deze demo aanwezig geweest.
De reis vanuit het Hilversum duurde 2 uur maar was absoluut de moeite waard.
Stond verbaasd van de grote opkomst, ernorm veel mensen waren op de demo en Prof show afgekomen.
De show was prima geregeld,organisatie perfect.
Het was alleen berekoud gisteren, je kan merken dat de winter er aan zit te komen.

Het vuurwerkaanbod van Rohan is goed en gevarieerd.
Ik vond het vuurwerk van Brave & Wichers er boven uit steken, maar dat is de liefhebberskeuze.
Twee artikelen kregen van mij het cijfer 10: de Extreme Salute en de MOAB (singleshot)

En de prof show was kort, maar heftig en mooi met o.a. vele mooie multicolourbommen.

Ik kijk uit naar de beelden van Red Baron die alles gefilmd heeft.

Het was zeker gezellig en inderdaad zeer koud zeg.
Ben het zeker met Moontan eens daarbij zou ik de black dream ook een 10 willen geven.

Deze pot kost 50 euro en heeft 100 schots.
En zoals je dadelijk een keer op de film ziet van landgraaf word alles per 5 afgeschoten. Nou dan heb je toch een aardig spektakel. En dat voor maar 250 euro.

Gr

Back
Bovenaan