Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat doe ik ook zo, en een deel dus bijvoorbeeld het grootste compound blok en losse cakes hou ik gewoon in me auto.Zeker weten, ik stop alles in niet-vuurwerk gerelateerde zakken bij inladen of uitladen. Ik bestel!afhaal bewust gedoseerd zodat de hoeveelheid te tillen is.
Compounds passen niet in een tasjeIk zou me schamen als er maar 1 tasje ingeladen zou worden in de auto
Het is niet dat ik mn buurman verder nooit spreek. Ik weet wel een beetje hoe hij is.Niet om je stress te bezorgen,maar wat vrijwaart die buurman en zoontje dan met z'n cat 1`,dat die niet "iets gaat vinden van jouw collectie" die uit een auto/auto's komt en via de achtertuin naar binnen verdwijnt ?
Cat 1 mag t hele jaar door,just saying
Hondje (transport) meenemen! Scheelt druppels!Schaamte? Nee dat niet. Maar als je met zweet parels op je voorhoofd voor de 5e keer de winkel in loopt om je bestelling in te laden om vervolgens met een glimlach weer terug te lopen de winkel in, ja dan voel ik mij wel bekeken maar geen schaamte.
Komende jaarwisseling maar is even proberen, thanksHondje (transport) meenemen! Scheelt druppels!
Dat dus! Aantal jaren geleden een plateauwagen aangeschaft; kost echt niet veel en scheelt zoveel gesleep, zowel thuis als bij het ophalen. En komt altijd wel van pas, ook voor overige zaken.Hondje (transport) meenemen! Scheelt druppels!
Vuurwerkpap?Ik heb het geluk dat er bij de winkel waar ik de bulk heb besteld voor dit jaar (was vorige jaren toevallig ook dezelfde winkel) heb gezien dat ze daar wat karretjes hebben die klanten even mogen lenen om hun spul in de auto te krijgen.
Thuis staat een opklapbaar/invouwbaar steekwagentje klaar,dus dan is t probleem opgelost![]()
Afgelopen jaarwisseling een steekkar gebruikt en inderdaad, het scheelt heel veel druppels! Geweldig gezicht van de buurt als je met de zoveelste geladen steekkaar de straat op komt.Hondje (transport) meenemen! Scheelt druppels!