Laadschaamte of juist niet?

Zeker weten, ik stop alles in niet-vuurwerk gerelateerde zakken bij inladen of uitladen. Ik bestel!afhaal bewust gedoseerd zodat de hoeveelheid te tillen is.
Dat doe ik ook zo, en een deel dus bijvoorbeeld het grootste compound blok en losse cakes hou ik gewoon in me auto.

• Like
Waarderingen: KJ25
Laadschaamte heb ik niet maar bij het inladen wil ik wel zsm weer van het terrein af en rijden.

Het uitladen en naar de diverse opslaglocaties brengen bezorgt me wel wat spanning en stress. Zsm die auto leeg en dmv boodschappentassen vervoeren.

Hier wonen relatief veel ouderen en ik ga met iedereen goed om, maar je hebt er maar 1 nodig om je hobby te vernaggelen.

Niet om je stress te bezorgen,maar wat vrijwaart die buurman en zoontje dan met z'n cat 1`,dat die niet "iets gaat vinden van jouw collectie" die uit een auto/auto's komt en via de achtertuin naar binnen verdwijnt ? 🤔
Cat 1 mag t hele jaar door,just saying
Het is niet dat ik mn buurman verder nooit spreek. Ik weet wel een beetje hoe hij is.

Schaamte? Nee dat niet. Maar als je met zweet parels op je voorhoofd voor de 5e keer de winkel in loopt om je bestelling in te laden om vervolgens met een glimlach weer terug te lopen de winkel in, ja dan voel ik mij wel bekeken maar geen schaamte.

Ik heb het geluk dat er bij de winkel waar ik de bulk heb besteld voor dit jaar (was vorige jaren toevallig ook dezelfde winkel) heb gezien dat ze daar wat karretjes hebben die klanten even mogen lenen om hun spul in de auto te krijgen.
Thuis staat een opklapbaar/invouwbaar steekwagentje klaar,dus dan is t probleem opgelost :d

Ik heb het geluk dat er bij de winkel waar ik de bulk heb besteld voor dit jaar (was vorige jaren toevallig ook dezelfde winkel) heb gezien dat ze daar wat karretjes hebben die klanten even mogen lenen om hun spul in de auto te krijgen.
Thuis staat een opklapbaar/invouwbaar steekwagentje klaar,dus dan is t probleem opgelost :d
Vuurwerkpap?

Hondje (transport) meenemen! Scheelt druppels!
Afgelopen jaarwisseling een steekkar gebruikt en inderdaad, het scheelt heel veel druppels! Geweldig gezicht van de buurt als je met de zoveelste geladen steekkaar de straat op komt.

Bijlagen

• thumbnail3-min.png
    thumbnail3-min.png
    736,8 KB · Weergaven: 69
  • thumbnail2-min.png
    thumbnail2-min.png
    802,7 KB · Weergaven: 69
Niet te veel bombarie maken! Bij grotere afnames, of nachtverkoop, of heeel vroeg, of wanneer de schemer invalt of 's avonds natuurlijk! Als je gewoon een beetje goed oplet, dan is er niets aan de hand! Ikea tassen zijn ook zeer effecient voor het betere camoufleer werk!

Back
Bovenaan