FireworkFreakNL
VWC lid
Heb nog nooit echt schaamte gehad ervoor. Net verhuist dus ben benieuwd hoe het hier gaat zijn haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hier kan ik me 100% in vindenIk heb meer uitlaadschaamte als ik weer thuis ben.... verkondig altijd van te voren dat ik dit jaar niet zoveel bestel maar als de auto dan weer op de oprit staat en ik de ogen van de vrouw zie blijkt dat wij nogal een verschil hebben van de woorden 'niet zoveel'.
hier kan ik me 100% in vinden
Jij zet t bij een vriend neer en gaat er vervolgens O&N vieren en er dan mee sleuren,waaarbij je maat zegt,kijk mij niet aan, is allemaal van hem ?Daarom zet ik het niet thuis neer
Jij zet t bij een vriend neer en gaat er vervolgens O&N vieren en er dan mee sleuren,waaarbij je maat zegt,kijk mij niet aan, is allemaal van hem ?
Of zijn vriendin/vrouw praat met de jouwe tijdens O&N vieren samen en zegt,nou jouw vriend/man heeft dit jaar ook weer flink ingeslagen ?
(waardoor je alsnog "de sjaak" bent)
Ik weet niet of je dat bedoelt, maar na 18.00 uur is mijn uitlaadstress inmiddels gedaald naar 0% door de afsteekadrenaline. Dan rij ik vrolijk met volle boodschappenkarren de parkeerplaats op. Ook een uitlaadtip die ik wil meegeven: Uitladen en alles in een winkelwagentje doen Uiteraard weer netjes terugbrengen op 1 januari.Jij zet t bij een vriend neer en gaat er vervolgens O&N vieren en er dan mee sleuren,waaarbij je maat zegt,kijk mij niet aan, is allemaal van hem ?
Of zijn vriendin/vrouw praat met de jouwe tijdens O&N vieren samen en zegt,nou jouw vriend/man heeft dit jaar ook weer flink ingeslagen ?
(waardoor je alsnog "de sjaak" bent)
Geen aannames,ik denk enkel mee om "gaten" te voorkomen in "het" verhaalDat zijn een heleboel aannames, en ze zijn allemaal fout. Succes met de volgende poging
Nee geen uitlaadstress,dat fenomeen ken ik wel,maar heb ik nooit last van eigenlijk.Ik weet niet of je dat bedoelt, maar na 18.00 uur is mijn uitlaadstress inmiddels gedaald naar 0% door de afsteekadrenaline. Dan rij ik vrolijk met volle boodschappenkarren de parkeerplaats op. Ook een uitlaadtip die ik wil meegeven: Uitladen en alles in een winkelwagentje doen Uiteraard weer netjes terugbrengen op 1 januari.
Niet om je stress te bezorgen,maar wat vrijwaart die buurman en zoontje dan met z'n cat 1`,dat die niet "iets gaat vinden van jouw collectie" die uit een auto/auto's komt en via de achtertuin naar binnen verdwijnt ?Schaamte niet, angst wel. Zoals boven al gezegd: De vijand slaapt nooit.
Aan de overbuurman zal het niet liggen want die was met zijn zoontje al een paar keer bezig met cat.1 de afgelopen weken.
Ja dan snap ik je verwarring. Ik woon dichtbij een supermarkt. Dus is hier best normaal om met het winkelwagentje door de straat te lopen. Vorig jaar dus mee geëxperimenteerd werkt prima. Naar binnen rijden, volladen met wat boxen en cakes en weer naar buiten rijden de parkeerplaats op. Ook ideaal voor als je een showtje schiet. Mijn rug was me dankbaar.Nee geen uitlaadstress,dat fenomeen ken ik wel,maar heb ik nooit last van eigenlijk.
Ik doe gewoon m'n ding op een voor mij prettige manier,en het lijkt te werken al heel wat jaren,aangezien ik er zelf nog steeds blij van word en er niemand op de deur komt kloppen
Wat wil je eigenlijk met dat winkelwagentje,ik ben bang dat ik dat stukje even niet snap.
(sidenote: als ik hier een winkelwagentje zou willen hebben voor iets ,dan moet ik er 1st een km of 3 voor lopen,om dat ding dan vervolgens dezelfde afstand leeg door de straat heen te duwen,ik vermoed dat dat meer aandacht trekt als wat ik nu doe )
Helemaal mee eens!Die "cultuur" komt vooral tegenwoordig voort uit het feit dat iedereen zijn way of life plaatst boven die van een ander.
Alles mag, zolang het maar in die persoon z'n straatje past en hij/zij er geen "last" van heeft.
En aangezien veeel meer mensen tegenwoordig sneller "last" lijken te hebben van wat een ander doet,is de tip voor die figuren om dan te zorgen dat die "last" word verwijderd
Men gunt een ander steeds minder.