Kyoto Kamuro

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03721
Artikelnaam: Kyoto Kamuro
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1638.4 gram
Aantal schoten: 128 schoten
Effectomschrijving: Bizar goed uitgevoerde Kamuro Crown effecten. Hele dikke gouden glitterstaarten vullen met zware klappen de lucht in een perfect tempo. Tijdens de finale worden hier nog diepblauwe sterren aan toegevoegd, een sterrenregen die op je afkomt, adembenemend!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 99,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Dat zijn zeker heel erg mooie kamuro crowns! Goed tempo ook, telkens van enkelschots naar 3 tegelijk naar hoger tempo. Erg mooie box, voor de purist. Ik had een cake genoeg gevonden :D

Als je nog een dikke goud finale wil lijkt mij dit een prima bak, 2 of 3 neerzetten en genieten.

Ook al is hij eentonig in het effect, hij gaat me niet vervelen, en dat hebben ze echt goed gedaan!
Zelfs zo goed dat ik er volgend jaar 2 wil neerzetten.

Het begin en eind van de tsunami of gold is geweldig, het tussenstuk toch een stuk matiger, zeker voor het feit dat er salvo's de lucht in gaan.
Maar dus wel meer variatie dan deze. En dat is al een straat film van, van deze nog niet..

Ondanks dat ik de tegenhanger 'Tsunami of Gold' net wat beter vond, was dit een erg leuke compound met diverse schietrichtingen. Enige minpuntje betrof het schiettempo. Deze had wel wat regelmatiger mogen zijn. Wellicht ook een kwestie van even goed nalopen...

super box word maar weinig overgesproken wel raar denk dat dit de beste kamuro box van nl is , alleen de prijs dit jaar is fiks

Back
Bovenaan