Kuiper Koekange

wat voor korting? Die maandacties? Die zijn afgelopen. Dus nu heb je redelijk normale prijzen en wat leuke kortingen. Nog steeds erg leuk om te kopen naar mijn idee.
greetzz

wat voor korting? Die maandacties? Die zijn afgelopen. Dus nu heb je redelijk normale prijzen en wat leuke kortingen. Nog steeds erg leuk om te kopen naar mijn idee.
greetzz

heb inmiddels mijn antwoord gekregen en ik bedoelde iets anders als de maand acties maar even goed bedankt voor het antwoord

Ik zie dat enkele cakes van de underground lijn via de site verkrijgbaar zijn, maar bijvoorbeeld de stormchaser niet. Die moet via de speciale underground site besteld worden ?
Ik mis de Massive :cry:

Ik zie dat enkele cakes van de underground lijn via de site verkrijgbaar zijn, maar bijvoorbeeld de stormchaser niet. Die moet via de speciale underground site besteld worden ?
Ik mis de Massive :cry:

Dat is een restvoorraad van afgelopen jaar. Mogelijk worden de nieuwe producten eind december ook toegevoegd, maar wil je echt specifiek en zeker iets hebben dan zou ik het via de Underground site proberen. Ik zal hiernaar informeren. Voor Stormchaser is een goed alternatief beschikbaar, de omlabeling van Zena: Whistle ti Cloud.

Laatst bewerkt:
heb inmiddels mijn antwoord gekregen en ik bedoelde iets anders als de maand acties maar even goed bedankt voor het antwoord

Daar was ik ook wel benieuwd naar,of de gratis pot per 100e er nog is.vind ik persoonlijk interesanter en leuker dan een korting op de totaalprijs...

Das gek, want ik zie dat helemaal niet op de normale site voorbij komen, maar wel als ik de site op mijn mobiel bekijk.

Er wordt momenteel aan gewerkt dat het juiste artikel bij de bestelling in de winkelwagen wordt gevoegd. Zal ook even kijken waar dat verschil tussen mobiele site en reguliere site in zit!

Ik moet steeds opnieuw inloggen op de site ondanks dat ik "onthouden" heb aangevinkt. Hebben meer mensen dat ?

Back
Bovenaan