Kuiper Koekange

dit bedoelde ik was benieuwd weet ik een beetje hoe ik mijn budget kan gaan verdelen tussen de verschillende winkels

Het assortiment staat nu grotendeels online! Het kan best zijn dat er in de loop der weken nog een en ander toegevoegd wordt.
Aan de freakactie wordt achter de schermen vanaf nu gewerkt en, zoals gezegd, proberen we hier begin november meer details over te geven!

Het assortiment staat nu grotendeels online! Het kan best zijn dat er in de loop der weken nog een en ander toegevoegd wordt.
Aan de freakactie wordt achter de schermen vanaf nu gewerkt en, zoals gezegd, proberen we hier begin november meer details over te geven!

bedankt voor de info ik wacht rustig af

Ik ben er klaar voor, kom maar op! :D

Eddy.

Ik heb toch maar snel voor de actie een karton Tears of Beauty besteld. Helaas waren er al geen screaming salutes meer.
Zit nu al eigenlijk aan mijn max voor dit jaar, maar zal vast nog wel wat bestellen als de actie begint.

Momenteel wordt er gewerkt aan verhuizing van de websites, daardoor is het mogelijk dat de vuurwerksites 's avonds even niet te bereiken zijn. Er wordt geprobeerd dit te voorkomen, maar het is mogelijk. Mocht dit het geval zijn, dan weten jullie dus waar het aan ligt.

Momenteel wordt er gewerkt aan de actie van november/december. Vragen hierover graag via PM, zoals vorig jaar ook het geval was. Werkt fijn voor mij en dit houdt het topic overzichtelijk.

Vanavond na 21:00u is de site dus waarschijnlijk offline wegens de verhuizing. Morgen zou hij weer gewoon bereikbaar moeten zijn :)

Geheimzinnig gedoe allemaal om e.e.a. alleen via een pm af te handelen in plaats van mensen mee te laten genieten hier op het forum. Makkelijk voor je wanneer 16000 mensen je ineens spammen. Gewoon je aanbiedingen (excel sheet o.i.d) hier neerzetten. Immers er zijn zat freaks die mandjes vullen als hobby hebben. :)

Geheimzinnig gedoe allemaal om e.e.a. alleen via een pm af te handelen in plaats van mensen mee te laten genieten hier op het forum. Makkelijk voor je wanneer 16000 mensen je ineens spammen. Gewoon je aanbiedingen (excel sheet o.i.d) hier neerzetten. Immers er zijn zat freaks die mandjes vullen als hobby hebben. :)

Zo ervaar jij dat. Ik zie het meer als een persoonlijke benadering, zodat je niet een nummertje wordt/bent. Ik vind het contact via PM en op de afhaaldag met PyroGuy zelf wel fijn. Het is maar net wat je wenst/gewent bent denk ik.

Prijzen hoeven niet open en bloot op het forum om zo nog van korting te kunnen profiteren. Nog ff en elk product heeft een minimumprijs opgelegd door de importeur...zie je nu ook al bij de meeste boxen.

Back
Bovenaan