Kuiper Koekange

Ugh, die zena producten. Volgend jaar toch echt maar eens 2 uur gaan rijden. Wat een lekkere prijzen weer.....en zoveel boxen, mooi hoor...

Zo dat was weer een duur avondje :p

1 x Zena Golden box
2 x Zena Triumph
1 x Zena Cakebox
1 x Zena Revolution
1 x The Big 5
1 x Lightyear
3 x Ignition
3 x Raw Whistler
2 x Crackling Sky

Poeh dat was ff snel refreshen en een hap uit mijn rekening maar wat leuke boxen en producten kunnen scoren! Assortimentje compleet voor dit jaar :) Super bedankt weer heren en dames van Kuiper! Tot over een paar maandjes.

zo ook wel wat leuke koopjes kunnen doen:

2x crackling cry 2.0
1x Big 5
1x Zena Cakebox
1x Midnight Mania
1x Light Year

Was net te laat voor die triumph, kunt niet alles hebben..

1x Original Brutal Box
1x Original Finest Box
1x Zena cakebox
2x Zena Mayhem
2x Zena Triumph
2x Chry crackling 2.0
3x All at once

Ben er blij mee! :)

wat verdwijnt er snel zeg ff 2 tellen iets bekijken en hopa weg

maar wel weer wat leuks kunnen bestellen hopelijk de rit van ong 2 uur waard

Crackling wave/golden wave waren er niet?
Helaas, want ik zoek nog een cake met enkel mines/tails.
Gelukkig wel Zena Mayhem, Triumph en Black Light kunnen bemachtigen. :)

Eddy.

Die stonden wel online maar denk uitverkocht ging echt super snel allemaal!

Ik was er vrijwel direct aan het begin, maar stonden toen al op niet op voorraad.
Dus als ze er waren, dan moet iemand ongelooflijk snel zijn geweest.

maar goed, dan moet dat nog even op het lijstje blijven staan, samen met de Amazon van Marijn. :)

Eddy.

kan de hele freaking site niet eens vinden...wahahaha. niet eens om te kopen puur om te kijken waarom hier iedereen dwaas word van deze winkelaktie..

Ik was er vrijwel direct aan het begin, maar stonden toen al op niet op voorraad.
Dus als ze er waren, dan moet iemand ongelooflijk snel zijn geweest.

maar goed, dan moet dat nog even op het lijstje blijven staan, samen met de Amazon van Marijn. :)

Eddy.

Ja zou je best gelijk kunnen hebben zag ze in een oogflits voorbij komen haha.

Moest helaas voetballen en al het moois is ondertussen al zo een beetje weg.. Helaas.

kan de hele freaking site niet eens vinden...wahahaha. niet eens om te kopen puur om te kijken waarom hier iedereen dwaas word van deze winkelaktie..

1 reden: ONTZETTEND goedkoop!! Vorig jaar was veel 50% er af,

GoldenPower was toen maar 85 euro...

Nu heb ik nog niet gekeken, maar het zal ongetwijfeld weer goed zijn, of geweest zin... :cry:

Maar dat zien zo wel:D

Groet

Ik ben "helaas" op vakantie en kijken straks wel weer als ik thuis ben. Laat dus nog wat over dames en heren ����

Lees ik nou goed dat dit de laatste importeur is?

Komen er nog andere acties Johan?

Dit is inderdaad de laatste importeur met meeste producten 50% korting. Later in het jaar wordt het gehele nieuwe assortiment klaar gemaakt en kan er besteld worden met een soort van freak actie. Die prijzen zijn nog steeds de moeite waard om te komen!

Back
Bovenaan