Kuiper Koekange

Voor freaks zullen we net als vorig jaar weer een soortgelijke actie houden. Wel wil ik iets strakker aan een afhaalschema vasthouden qua tijden, om te voorkomen dat mensen lang moeten wachten. Wat vorig jaar wel enkele malen is gebeurd en ik erg jammer vond.

Binnenkort volgt hier meer info over.

Die is al geweest ;-) De maandacties... Bij kuiper is het volgens mij voor iedereen gelijk dus echte freakacties is het dan al niet meer. Of ik moet iets gemist hebben voor dit jaar
greetz

Die is al geweest ;-) De maandacties... Bij kuiper is het volgens mij voor iedereen gelijk dus echte freakacties is het dan al niet meer. Of ik moet iets gemist hebben voor dit jaar
greetz

Vorig jaar was het zo dat er eerst maandacties waren (bunker voorraad wegwerken) en dat er later in het jaar nog een freak-actie was. Voor het hoe en wat moet je bij Johan zijn, maar er wordt op bijna het gehele assortiment zo'n 20/25/30% korting gegeven (vorig jaar).

ok, staat mij niet echt meer bij. Vond de prijzen gewoon goed daar dus ik heb er waarschijnlijk niet eens op gelet;-)
Dit jaar sowieso weer heen. Dichtbij en het meeste wat ik wil hebben hebben zij wel.
Greetzz

ok, staat mij niet echt meer bij. Vond de prijzen gewoon goed daar dus ik heb er waarschijnlijk niet eens op gelet;-)
Dit jaar sowieso weer heen. Dichtbij en het meeste wat ik wil hebben hebben zij wel.
Greetzz

Ik ga er waarschijnlijk ook weer heen! Is wel een stukkie rijden voor mij (1,5uur enkele reis) maar is het zeker waard!

Voor freaks zullen we net als vorig jaar weer een soortgelijke actie houden. Wel wil ik iets strakker aan een afhaalschema vasthouden qua tijden, om te voorkomen dat mensen lang moeten wachten. Wat vorig jaar wel enkele malen is gebeurd en ik erg jammer vond.

Binnenkort volgt hier meer info over.

dit bedoelde ik was benieuwd weet ik een beetje hoe ik mijn budget kan gaan verdelen tussen de verschillende winkels

Dit jaar snijden wij flink in het assortiment. Dit omdat sommige artikelen er volgens onze visie niet meer goed in passen en omdat veel artikelen uit het assortiment van onze leveranciers zijn. Het kan moeite waard zijn om alvast even te kijken of er wat leuks bij zit.

Deze week zullen de laatste lootjes gelegd worden aan het samenstellen van het assortiment, waarna we ons met de freak actie bezig gaan houden. Mijn wens is dit begin november rond te hebben, maar zoals bij velen bekend is het voor mij lastig hier al een vaste datum voor te noemen. Dit doe ik dus ook nog niet. Mochten er al vragen zijn over het assortiment of iets dergelijks, stuur gerust een PM, dan probeer ik deze zo snel mogelijk te antwoorden.

Wat betreft het afhalen van de bestellingen, het volgende. Zoals ik enige tijd geleden heb gezegd zullen we dit jaar wat strakker zijn wat betreft de planning. Mensen met grote bestellingen kunnen deze 's ochtends vroeg of 's avonds ophalen.

Back
Bovenaan