Kuiper Koekange

MEh verkeerde scherm gerefreshed steeds :(

helaas al het moois op me verlanglijstje al weg.

Cross
Hoogmoedjes

Geen Big Momma :(
Geen Pamela :(

Nu maar weer een maandje wachten en hopen op meer moois :P

Die cross ging inderdaad snel, ik kon nog wel het nummer invoeren, maar toen ik hem in de winkelwagen kreeg ik al de melding dat hij weg was.
Gelukkig was ik nog wel op tijd met 2 Down Unders en 2 Hoogmoedjes. :)
Ook nog een Vraatzucht meegepakt. :)

Eddy.

Helaas op het moment geen geld door wat tegenvallers afgelopen weekend, misschien eerdaags aantal Pangu producten bestellen indien voorradig. Mensen succes!

ja ik verbaast me ook elke keer weer hoe snel het gaat zeg
maar heb weer wat mooi kunnen bemachtigen :D op naar volgende maand :p

Shit op een of andere manier deed refresh het niet goed, zat al vanaf 20:00 op f5 te rammen. Gelukkig toch nog wat mooie cakes mee kunnen pakken. Ach voordeel is dat we nog wat budget hebben voor de volgende maand :p

Dames en heren Kuiper, bedankt weer voor de top acties!

mooie actie weer. helaas was ik om acht uur niet in staat om online te gaan. Maar heb nog wel wat achteraf kunnen bestellen wat op mijn wensenlijstje stond.
greetzz

Iedereen weer bedankt voor het animo zover. Om het overzicht te bewaren heb ik de reeds uitverkochte items van de site gehaald.

Uitbesteld of zit er op dit moment niets voor je bij? Komende maanden gaan we gewoon weer lekker verder!

We gaan elkaar dit jaar weer treffen Johan. Kuiper bedankt, en ik ga nu wel op mijn agenda letten, want wil niet weer naast de boot piesen..

@ Johan, kan je niet gewoon als verrassing de maandactie om 0:00 uur starten:idea:

wat maakt het uit hoe laat acties komt vind het veel belangrijker dat hij het even hier meld maak ik er wel tijd voor vrij :p:D

nog maar 20 dagen :bonk::p ha ha

De kop is er af ... 1e (kleine bestelling) bij Kuiper is een feit. 1 juli toch maar wat dichter bij het vuur gaan zitten :D

Back
Bovenaan