Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Meh weer te laat met toevoegen en afrekenen.
Waar je vorig jaar rustig kon shoppen de gehele maand lang is niks meer van over helaas. Na 2 maanden nog niks kunnen bestellen wat ik op me lijstje had staan. Helaas is de bestelling voor koekange tot nu toe 1 grote flop en niet wat ik hoopte zoals vorig jaar. Begin te twijfelen of volgende maand wel kan slagen nu. nog 1 keer proberen en anders maar ergens anders zien te slagen aangezien de tijd en afstand wel de moeite waard moet zijn.
Voor de snelle Jelles die al geslaagd zijn met inslaan. De service is top bij kuipers dus hopen dat zelf ook slaag volgende maand,
En hophop weer een maandje wachten dan maar.
Volgende keer niet rustig gaan shoppen maar in je mandje gooien wat je zeker wilt hebben, afrekenen en daarna rustig kijken wat er nog meer is. Zo doe ik dat tenminste.
ik heb het zelf niet ander ervaren als vorige maand en vorig jaar je moet er heel snel bij zijn en heel snel betaalt hebben anders ben je echt de ...
enigst wat mij op viel is dat de aantal te kopen artikelen nog niet achter de naam staat in het rood ik kijk hier altijd naar kan ik makkelijk zien welke merk te koop is
Precies hetzelfde hier. Zeer vervelend om te zien dat de betaling weer niet is gelukt. Moet er wel 1,5 uur voor rijden en ga niet voor een bestelling van 40 euro..
Mijn ervaring is dat je als je met de maandacties niet slaagt je bij kuiper tegen het einde van het jaar ook gewoon erg goede prijzen krijgt. Zo krijg je ze niet overal namelijk. Dus bij een bestelling van 40 euro zal het vast niet blijven
greetzz
Zo! op de valreep toch nog even een kleine bestelling gedaan. Kon die fire flower niet laten gaan. Verder nog een Dutch Delight en curious meegepakt voor leuke prijsjes. Hoelaat komt de volgende maandactie online?