Kuiper Koekange

Wij zullen ook dit jaar weer een op=op verkoop houden. Zoals het nu lijkt zal dit pas in juni van start gaan. Houd dit topic in de gaten voor meer details.

Goed om te horen! We wachten rustig af tot juni! Zijn er evt ook verschillende afhaaldagen? 29e, voor mij dan, al behoorlijk vol...!

ik hoop alle merken weer :D
maar ja als het weer elke maand een nieuwe merk is dan missen we er wel een paar zo veel keus hebben we ha ha :p

Ook leuk hoor, 16 mei de jaarlijkse grasmaaierrace! Zeker gezellig om langs te komen!

In juni zullen de maandacties weer starten :D

maar dan toch even vraag want toe waren we toch eerder begonnen vorig jaar ( ik was voor de eerste maand net te laat) want je heb toch 10 merken word het dan 2 merken tegelijk ?

wacht nu gewoon lekker rustig af. Komt allemaal goed en vanzelf.
Als de actie hetzelfde is als vorig jaar dan is het een goede actie en dan maakt het mij niet zoveel uit hoe en wat en wanneer.
greetzz

maar dan toch even vraag want toe waren we toch eerder begonnen vorig jaar ( ik was voor de eerste maand net te laat) want je heb toch 10 merken word het dan 2 merken tegelijk ?

Afgelopen jaar hadden we niet elke maand één collectie. Zo hadden we onder andere Pangu en Lesli in één maand verwerkt. :wink:

Komt vast goed :D Ik heb er alvast weer ontzettend veel zin in!!

Ik heb er ook zin in! Ik wacht het mooi af, heb vorig jaar een goede indruk gekregen van Kuiper en verwacht dat dat nu ook weer goed komt!

Ik denk er ook aan om dit jaar weer hier te halen. Ik kies elk jaar namelijk weer voor andere winkels, en ben vorig jaar al bij Kuiper geweest! Ik wil dit jaar naar Groningen en Kuiper ligt wel mooi op de route!

Back
Bovenaan