Kuiper Koekange

goed bezig geweest hier, Johan bedankt voor alles, alle artikelen waren er gewoon en alles was goed geregeld. Volgend jaar maar weer bestellen hier.
greetz

Behalve wat onduidelijkheden bij het afhalen, en dat mijn halfjaar geleden bestelde 6 elements er niet was (verder goed opgelost), ook hier een tevreden klant!
Kuiper bedankt, en dan bedoel ik met name Johan!
Tot ziens!

Kom hier ook zeker weer terug. Voor het 2de jaar achter elkaar alles super voor elkaar.
Daarom via deze weg ook nog even mijn dank aan het hele team.
Johan, begin maar weer met de maandacties!!!! :D :p

Behalve wat onduidelijkheden bij het afhalen, en dat mijn halfjaar geleden bestelde 6 elements er niet was (verder goed opgelost), ook hier een tevreden klant!
Kuiper bedankt, en dan bedoel ik met name Johan!
Tot ziens!

De 6 Elements had ik wegens het bizarre formaat een ander plekje gegeven. Achteraf niet zo slim, omdat niet iedereen dat in de gaten had. Niet voor niks dat er de 31e nog zes 6 Elements stonden :bonk:

Hopelijk heeft iedereen genoten van het vuurwerk. Wij wensen jullie dan ook een gelukkig en gezond nieuwjaar en hopen jullie in december weer in de winkel te mogen verwelkomen.

We nemen nu even rust om alles weer op orde te maken en te kijken hoe we bepaalde dingen dit jaar beter kunnen aanpakken. Al doende leert men!

Dit jaar ook bij Kuiper geweest en dit is prima bevallen. Het was een gezellige drukte (zowel bij de losse verkoopbalie als achter bij het inladen voor de freaks). Verder ook vriendelijk personeel en natuurlijk fantastische prijzen. Mijn hele bestelling was ook aanwezig op 1 artikel na (op een totaal van 126 cakes). Daar mocht ik zelf een vervanger voor uitzoeken en gelijk even een kijkje nemen in de bunker. Top dus!

Iedereen bij Kuiper ontzettend bedankt en ga zo door!!

Dan hebben wij elkaar ff gesproken waarschijnlijk :D Je was eerst in Friesland geweest toch?

Ook geweest op de 29de rond 12:00. Mocht gelijk doorrijden naar achter. Bestellingen kwamen in een goed tempo zodat niet alles in 1 keer rond de auto stond. Duurde even met tetris spelen in de achterbak maar dan heb je ook het minste ruimte verlies. Uit eindelijk paste niet alles erin en hebben we maar een deel van de gratis cakes voor lief genomen en in koekange gelaten. Wel wat pijlen pakketjes inplaats daarvan want die paste nog onder het dak hehe. Volgende keer toch een busje huren want de station auto is toch te klein aan het worden met deze acties.

Kom maar op met de acties want ik ben er al weer helemaal klaar voor.

Oh ja de dame van de controle heb ik niks van gezien onderweg en thuis ook niks van vernomen.

Johan bedankt voor de goede communicatie op het forum hier en via PM.

Kuiper Koekange bedankt

Was dat niet die jongeman met dat baardje? Die alles in een snelhechter had gedaan hahaha:D

Waren jullie er ook de 29e rond 8 uur? Ik had wel een dikke stapel afhaallijsten en een baartje heb ik ook :p waren met 2 auto's en een pallet vol :)

EDIT: Johan natuurlijk nog ontzettend vroeg, maar is er toevallig al zicht op of er weer maandacties gaan komen dit jaar? Dan kan ik alvast gaan sparen :)

Nog éven geduld. Als hier meer duidelijkheid over is zijn jullie de eerste die het horen. In elk geval zullen ze dan net als afgelopen jaar weer starten in het voorjaar. Mochten ze weer plaats gaan vinden dan laat dat dus nog enkele maanden op zich wachten. Kan iedereen even rustig sparen en kunnen wij ook weer even bijkomen!

Waren jullie er ook de 29e rond 8 uur? Ik had wel een dikke stapel afhaallijsten en een baartje heb ik ook :p waren met 2 auto's en een pallet vol :)

EDIT: Johan natuurlijk nog ontzettend vroeg, maar is er toevallig al zicht op of er weer maandacties gaan komen dit jaar? Dan kan ik alvast gaan sparen :)

Haha nee, ik was er tegen 12uur! Dan heb je toevallig dezelfde kenmerken hahaha:D

Nog éven geduld. Als hier meer duidelijkheid over is zijn jullie de eerste die het horen. In elk geval zullen ze dan net als afgelopen jaar weer starten in het voorjaar. Mochten ze weer plaats gaan vinden dan laat dat dus nog enkele maanden op zich wachten. Kan iedereen even rustig sparen en kunnen wij ook weer even bijkomen!

Gelukkig ... :D

Back
Bovenaan