Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier ook een tevreden klant die het graag hoort als er eventueel weer leuke maandacties komen.
Behalve wat onduidelijkheden bij het afhalen, en dat mijn halfjaar geleden bestelde 6 elements er niet was (verder goed opgelost), ook hier een tevreden klant!
Kuiper bedankt, en dan bedoel ik met name Johan!
Tot ziens!
Volgens mij had ik jou ook nog gezien..was jij niet diegene met die gruwelijk dikke stapel afhaallijsten?![]()
Was dat niet die jongeman met dat baardje? Die alles in een snelhechter had gedaan hahaha![]()
Dit jaar ook bij Kuiper geweest en dit is prima bevallen. Het was een gezellige drukte (zowel bij de losse verkoopbalie als achter bij het inladen voor de freaks). Verder ook vriendelijk personeel en natuurlijk fantastische prijzen. Mijn hele bestelling was ook aanwezig op 1 artikel na (op een totaal van 126 cakes). Daar mocht ik zelf een vervanger voor uitzoeken en gelijk even een kijkje nemen in de bunker. Top dus!
Iedereen bij Kuiper ontzettend bedankt en ga zo door!!
Was dat niet die jongeman met dat baardje? Die alles in een snelhechter had gedaan hahaha![]()
Waren jullie er ook de 29e rond 8 uur? Ik had wel een dikke stapel afhaallijsten en een baartje heb ik ookwaren met 2 auto's en een pallet vol
EDIT: Johan natuurlijk nog ontzettend vroeg, maar is er toevallig al zicht op of er weer maandacties gaan komen dit jaar? Dan kan ik alvast gaan sparen![]()
Nog éven geduld. Als hier meer duidelijkheid over is zijn jullie de eerste die het horen. In elk geval zullen ze dan net als afgelopen jaar weer starten in het voorjaar. Mochten ze weer plaats gaan vinden dan laat dat dus nog enkele maanden op zich wachten. Kan iedereen even rustig sparen en kunnen wij ook weer even bijkomen!
Dan hebben wij elkaar ff gesproken waarschijnlijkJe was eerst in Friesland geweest toch?
Volgens mij had ik jou ook nog gezien..was jij niet diegene met die gruwelijk dikke stapel afhaallijsten?![]()