Kuiper Koekange

ik heb net nog wat bestelt ik kreeg een mail dat een andere winkel mijn 2 pamela niet geleverd kan krijgen
ik hoop dat dit nog even bij de rest kan toe gevoegd worden:D:frusty:

Nog een paar pakjes binkies besteld gisteren, nog nooit gehad dus maar eens kijken of de goede verhalen waar zijn ... Gaat hard met de singleshots bij Kuiper, de Knock Down en de Pyromaster zijn alweer uitverkocht.

Nu alweer? :sad:

De voorverkoop loopt nog tot en met 27 december. Schroom niet om nog een bestelling te plaatsen en kans te maken op de Zena Mania!

Via de mail ontvang je een afhaaltijd. Wanneer je met mij een tijd hebt besproken en toch een afhaaltijd via de mail ontvang kun je dit laatste negeren en de afgesproken tijd aanhouden!

Laatst bewerkt:
Help! Ik was nog bezig met shoppen en nu kan ik ineens niets meer aan mijn winkelwagentje toevoegen.
Ben jij bezig Pyroguy ;)

Help! Ik was nog bezig met shoppen en nu kan ik ineens niets meer aan mijn winkelwagentje toevoegen.
Ben jij bezig Pyroguy ;)

bij mij doet hij het ook niet dus ze zoude vast er mee bezig zijn
er staat ook bij bestellen mogelijk van 1 nov tot met 27 dec dus ik ben bang dat ze wat vroeger zijn

Klopt de site is om 22u gesloten. Ik dacht zelf ook dat het 00u zou zijn. Maar niet getreurd in de losse verkoop is ook nog genoeg verkrijgbaar :D

vraagje ik heb meerdere bestellingen gedaan krijg je voor elke bestelling een afhaal mail ha ha ha ha
ik heb er tot nu toe 4 gehad dus verwacht ik er nog wel een paar :D

vraagje ik heb meerdere bestellingen gedaan krijg je voor elke bestelling een afhaal mail ha ha ha ha
ik heb er tot nu toe 4 gehad dus verwacht ik er nog wel een paar :D

Voor elke bestelling krijg je een afhaalbewijs in je mailbox.
Althans,tijdens de freakactie wel.Zo kom ik ook aan mijn 9 bewijzen :D.

Haha uiteraard kun je al je bestellingen in één keer ophalen! En zoals gezegd, wie met mij een tijd heeft afgesproken kan gewoon op die tijd komen, mail kun je in dat geval negeren. Verder ga ik er maar niet op in, ik wist dat dit ging gebeuren :D

Back
Bovenaan