Kuiper Koekange

Pff ! Door de demo van gister weer erg gaan twijfelen of ik de Garden of eden er nog bij moet doen !

Wel weer eventjes 155 euro, maar man man man wat een bak :)

Pff ! Door de demo van gister weer erg gaan twijfelen of ik de Garden of eden er nog bij moet doen !

Wel weer eventjes 155 euro, maar man man man wat een bak :)

155 euro is best veel geld inderdaad,maar hij is het zeker waard geweldige bak.
Lijkt nog beter als afgelopen jaar goud blijft erg mooi hangen en de kleuren zijn ook super.

Geweldige show gezien gister. Het was de "kou" meer dan waard.. paar verassingen gezien en natuurlijk de finale.. kheb der nog kopzeer van wat een geweld

Bij de golden power waren de laatste 2 cakes dezelfde. Dit is bij een andere demo ook gebeurd. Dat heeft meer met het handwerk in de fabriek te maken.
Heb de finale (nog) niet gezien maar Royal schiet de finales bij veel demo's dit jaar met prof. singleshots.

Dit heeft niet met handwerk in de fabriek te maken, maar met haast in rotterdam door ons zelf. als je opgelet had, wist je dat op de vorige demo de pot afgestoken werd die bij ons mistte en andersom. Bij aflevering zijn deze 2 dozen voor onze demo's opengeweest. bij het bekijken van de producten zijn ze verkeerd terug in de doos gezet. Sorry hiervoor, achteraf een grote blunder.

Dit heeft niet met handwerk in de fabriek te maken, maar met haast in rotterdam door ons zelf. als je opgelet had, wist je dat op de vorige demo de pot afgestoken werd die bij ons mistte en andersom. Bij aflevering zijn deze 2 dozen voor onze demo's opengeweest. bij het bekijken van de producten zijn ze verkeerd terug in de doos gezet. Sorry hiervoor, achteraf een grote blunder.

Denk eerder aan verkeerde labels want bij Ano zat er gewoon A,B,C,D in hoor.

30nhj83.jpg

Ik heb nog een bestelling via de mail gedaan vanmorgen, ik neem aan dat die nog wel even verwerkt word deze week?

Dit jaar hebben we bij kuiper i.v.m de crisis de scheidingslijn freak / consument lager gelegd.
Mensen die boven de 400 euro zitten en liever Netto prijzen hebben i.p.v gratis cakes kunnen hun bestelling door mailen voor een offerte.

Ik heb dit 21 november gedaan en daarna nog enkele keren. Nog steeds niets gehoord en nu staat in de webwinkel de Garden of Eden niet meer op voorraad .... en die stond/staat op mijn lijst.
Dat betekent dus dat ik wat dat betreft naast de pot ga pissen ? Moet zeggen dat ik andere service gewend ben van Kuiper. Krijg ik nu nog een netto offerte of moet ik gewoon op zoek naar wat anders ? Zeg dit dan ook gewoon ! Ben lang geduldig geweest maar nu is het wel klaar wat mij betreft. Ik snap best dat jullie niet op 1 bestelling van +400 zitten te wachten maar een berichtje terug in een maand was wel prettig geweest. Laat het nog even weten aub (voordat de Golden Power ook op is)

de antwoorden waren Ja naast de pot pissen..... , niet ons probleem,, gewoon pech, zo meteen goedkoper heb je ook gewoon pech..drukte met alles etc, en nu blijkt wel dat er een duidelijk en eerlijk verhaal in mijn eerdere antwoorden zit.

Niet om rancune te hebben of om oud zeer van week geleden op te halen maar het is een eerlijk verhaal wat ik poste, en zie hierboven 21 NOVEMBER ! bijna een maand geleden. zucht !

Als wij vervolgens op een moment goedkoper zijn als jij je vuurwerk al besteld hebt, is dat voor jou misschien een gemiste kans. Maar dat is dan jou probleem.

Als dat mij mij gebeurt was, had ik de hele bestelling geannuleerd, geld terug gevraagd en opnieuw een bestelling geplaatst met de goedkopere prijzen dit allemaal binnen de wetgeving en regels betreffende een webshop. Zo makkelijk was je bij mij niet met deze uitspraak weggekomen. :idea:

Back
Bovenaan