Kuiper Koekange

Vind het wel vaag dat er geen totaalkorting meer geldt op alle producten zoals vorig. Vorig jaar wellicht aan klantenbinding gedaan met de hoop dat ze dit jaar weer komen, ik kijk in ieder geval wel verder dit jaar.

Haha, echt weer Vin ! Totaal geen kaas van te maken :p. Even voor de duidelijkheid geen extra korting op de op=op actie. Maar komt er wel weer een 30% korting actie bij bv 300+ besteding ?

Haha snap er ook geen donder van af en toe hoor.:bonk:

Maar van wat ik heb begrepen gaan ze dit jaar met kortingcodes werken,dus zou wel handig zijn als hier wat meer duidelijkheid over komt.Bedoel heb best vertrouwen in jullie hoor,maar op deze manier gaat het niet echt werken natuurlijk.:p

We zijn gewoon weer scherp geprijsd, niet alleen met de op=op artikelen.

De rest van de berichtgeving laat ik aan Vincent (kuiper-koekange) over, om te voorkomen dat het nog ingewikkelder wordt dan het al lijkt te zijn.

Owke voor de duidelijkheid. want dat wil iedereen momenteel.
vorig jaar had onze webshop alleen de optie om met 30% korting in totaal te werken. Dir jaar zijn we voor een uitgebreide webshop gegaan. Wat jullie inmiddels met alle werkzaamheden wel gemerkt hebben.

Het voordeel van dit systeem is dat het voorraden bij houdt, en ze dan ook goed afboekt en zodra producten weer binnen zijn ze automatisch weer online zet.

Omdat we vorig jaar niet per leverancier korting konden doen was er gekozen voor een algemene korting van 30%. bij de ene leverancier hadden we liever wat minder gedaan, bij de ander liever wat meer. maar hebben we een gemiddelde genomen.

Dit jaar komen, zodra alle producten binnen zijn, onder de leveranciers kortingssystemen te liggen. Zodat je BIJVOORBEELD op wolff 40% korting krijgt en op rubro 20%. hier is voor gekozen om alle producten kwa prijs/kwaliteit van leveranciers gelijk te trekken.

Dit jaar gaan er op = op avonden komen. Vanavond rond 21.00 is de eerste. Dan druk ik met 1 druk op de knop 50 producten met 50% korting er op. Hier zitten producten tussen die uit het assortiment weggaan. maar ook sommige die blijven. vanavond zal het voornamelijk bonfire en wolff zijn wat er uit gaat. Daarom zitten op deze producten niet nog meer korting. want er zit al 50% op!

In je winkelwagen worden kortingen + aantal gratis cakes aangegeven. Dit zodat het voor iedereen duidelijk is VOOR het afrekenen.

Binnenkort komt er een grote op = op actie met voornamelijk royal producten. de datum hiervoor houden we nog even voor onszelf. zodat mensen goed op blijven letten.

En hoe zit het als je later nog producten wilt toevoegen aan je bestelling? Moet je dan weer een nieuwe bestelling doen?

De gewone artikelen stromen zo langzaam aan binnen.
Zo staat lesli + rubro al volledig online. aanpassingen moeten nog gemaakt worden aan royal.
daarna zou heel wolff online komen + de rest van de aanbiedingen.

De gewone artikelen stromen zo langzaam aan binnen.
Zo staat lesli + rubro al volledig online. aanpassingen moeten nog gemaakt worden aan royal.
daarna zou heel wolff online komen + de rest van de aanbiedingen.

Er komen tzt ook geen Lesli producten meer bij naast deze 5 die er nu in staan? (ben opzoek naar de Pamela :D)

Leuke Zena boxen zoals de Golden box komen ook nog? Of gaan jullie die dit jaar niet verkopen?

Uiteraard komt zena ook nog. we hebben eerst de naar onze mening echte toppers en must have van lesli gedaan. maar uiteraard gaan we nu proberen pamela ook te krijgen.

De kortingen staan dus nog niet op de website, maar er kan wel al besteld worden?
Als ik nu al zou bestellen, wordt dan de korting, wanneer bekend, ook teruggestort?

En voor het 's nachts ophalen, moet er dan apart een e-mail worden gestuurd? (Ik heb tot dusver nog geen 'commentaar' vakje gezien bij de bestelvensters)

Eddy.

Laatst bewerkt:
Zooooooo............even heerlijk geshopt bij de op=op sectie, en nog ff een aantal andere producten geshopt om op de 3 gratis cakes te komen. KUIPER, bedankt voor deze mooie actie.

De kortingen staan dus nog niet op de website, maar er kan wel al besteld worden?
Als ik nu al zou bestellen, wordt dan de korting, wanneer bekend, ook teruggestort?

En voor het 's nachts ophalen, moet er dan apart een e-mail worden gestuurd? (Ik heb tot dusver nog geen 'commentaar' vakje gezien bij de bestelvensters)

Eddy.

Voor het 's nachts ophalen moet inderdaad een mail worden gestuurd. dan zou ik (vincent) zorgen dat al die bestellingen voor aanstaan zo dat alles lekker vlot kan verlopen.

Momenteel ben ik bezig met het pijlen assortiment om te spitten.
Heb het zo goed als af en zal ook binnenkort online staan.
ik wil de prijs/kwaliteit verhouding goed hebben en ga enkele in de vergetenheid geraakte toppers terug in ere herstellen.

zoals: Plutonium rockets van zena. Je hoort er niks over... maar wat een mooie doffe knal heeft dit product.
en de rest zien jullie binnenkort :)

The choice , Navigator, Tribal , Shardana , Hot hot hot van rubro zijn geregeld op vele verzoek.
ben momenteel bezig met de wensen van freak voor wolff

Dit jaar hebben we bij kuiper i.v.m de crisis de scheidingslijn freak / consument lager gelegd.
Mensen die boven de 400 euro zitten en liever Netto prijzen hebben i.p.v gratis cakes kunnen hun bestelling door mailen voor een offerte.

Back
Bovenaan