Kuiper Koekange

geen idee, kreeg ze zo van pangu door. wist niet als ze hier al bekend waren. zometeen gaat er een algemene korting over onze producten heen. heb het al ingesteld in magento. ik probeer allle producten met hun korting prijs er op te krijgen dit weekend. daarna zet ik hier de exacte datum en tijd van opengaan neer.

sorry dat ik vorige week er niet was, moest voor men werk naar duitsland.

Er zijn al een aantal producten te bestellen zag ik, gaat de goede kant op :). Wanneer gooi je de rest online Vin ?

En ja, we zijn ongeduldig. Haha :D

Ik ben druk bezig. Vandaag komen de basis catogorieen allemaal de lucht in.
Zoals je waarschijnlijk al gezien had, heb ik de op = op er even tijdelijk afgehaald. deze komen online met een timer... ik zal deze hier online gooien. Zodat iedereen een eerlijke kans heeft.
Ik zorg dat voor de op = op online gaat 90% van het assortiment online is, zodat de 100 euro regeling makkelijk te halen is.
Door het naleven van het 100% leverings systeem kost producten invoeren dit jaar veel werk. de nieuwe webshop moest van af de grond af aan opgebouwd worden, en ook uitvoerig getest.
Daarnaast beheert de wbeshop het voorraad systeem, dit heb ik daarom uitvoerig getest en alle fouten hebben we er uit gehaald. Dit vond ik erg belangrijk voordat we online konden gaan. Heb zaterdag circa 200 producten ingevoerd. Die vandaga online zichtbaar komen, zodra de SKU's door de webshop berekend en gegenereert zijn.

Goed bezig :) Kan je mij en de rest van de freaks eens een streef datum geven wanneer je alles klaar wil hebben, zodat er besteld kan worden ?

Ik ga vanavond 21:00 proberen de producten:
- New kid on the Block
- Mystic fire
- Crazy thunder
- Blessing pearls

werkt het countdown systeem op die producten, dan gaat maandag 22:00 de rest online.

Net hebben we een test gedraaid met alle werknemers om heel snel alle op = op producten op de bestel knop te drukken. uiteindelijk is bebleken dat er van de 20 bestellingen er 1 foute tussen zat. daarom is er voor gekozen om het online zetten van de op = op tot maandag uit te stellen. Het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de afhandeling van de ideal kant heeft beloofd morgen het probleem wat we gevonden hebben nog op te lossen.

de overall korting van dit jaar geld alleen op de op = op in de maand december. de op = op producten van dit jaar gaat 50% korting overheen. en daar boven op geen extra korting.

hmmmz alleen korting op de op=op, dan is kuiper dit jaar dus stukken duurder dan vorig jaar zeg maar. En dan gaat die uitspraak dat jullie voor korting voor iedereen gaan en niet alleen voor de freaks dus niet meer op.

want 20-30% of geen korting, dat maakt nogal een verschil

misschien toch maar es ergens anders kijken dan

Back
Bovenaan