Kuiper Koekange

eruit bij wolff en dus leeg verkoop ( +/- 25% korting)
op=op

Hollandse glorie
Familie pakket 3
Block buster
Barcelona
Mystic world
napoleon
new york
4-stars
running on fire
star fighters
amazing fountain
hawaii
lemons
Goliath
meteor showe

22 december word er weer een demo geschoten.
op de avond zullen waarschijnlijk weer de demopotten goedkoper verkocht worden, net als vorig jaar.

Wij moeten ook gewoon onze marges halen. Uiteindelijk hebben wij ook gewoon ons personeel te betalen, en kosten er uit te halen. dat de rest ook naar onze prijzen eindelijk daalt kunnen wij niks aan doen, en is hun goed recht. Daarom lijken we in verhouding duurder. Voor de bonfire potten wordt waarschijnlijk binnenkort nog een aanbieding regeling getroffen. maar hier wordt nog even over gediscuteerd. En vergeet niet wij geven al 39,50 gratis extra erbij weg;)

Kuipers niet goedkoop ? Kan er aan liggen dat precies mijn verlanglijst zo goed geprijsd is maar ik vind de prijzen super. Voorbeeld: Secret Salute €19.95 Heavy 4 €19.95 Heavy Legend 36 shots €14.95 .... enz.
Heb ze nog wel even gemaild of ze nog wat andere dingen kunnen leveren die niet op de site staan.

Hallo Kuiper,

Is het mogelijk om zelf een afhaaldag te kiezen(het tijdstip is niet zo belangrijk)? Kan namelijk niet op alle dagen de bestelling afhalen. En wanneer wordt er op de webshop de rubriek uitlopers gevuld?
En die bonfire aanbieding wanneer kunnen we die verwachten, want dan moet ik nog even wachten met bestellen.
Gr.Berggeit

Laatst bewerkt:
Zo goedkoop vind ik Kuiper anders niet meer... Dat is wel heel anders geweest.

Alles ligt nog steeds onder de adviesprijzen. De ene keer wat meer dan de ander, maar er wordt geprobeerd zo mooi mogelijke prijzen te maken. Houdt ook in je achterhoofd dat je bij iedere €100 een cake van €40 krijgt. Dat is maar liefst 40% van het bedrag.. Als je dan even terug rekent heb je heel goedkoop vuurwerk hoor :wink:

Nu nog even wachten op de rest van het assortiment. Wanneer kunnen we dat verwachten Kuiper-Koekange?

Alles ligt nog steeds onder de adviesprijzen. De ene keer wat meer dan de ander, maar er wordt geprobeerd zo mooi mogelijke prijzen te maken. Houdt ook in je achterhoofd dat je bij iedere €100 een cake van €40 krijgt. Dat is maar liefst 40% van het bedrag.. Als je dan even terug rekent heb je heel goedkoop vuurwerk hoor :wink:

Nu nog even wachten op de rest van het assortiment. Wanneer kunnen we dat verwachten Kuiper-Koekange?

Nou ik wilde een bestelling plaatsen, heb nu iets van 710 euro, maar er staat
dat ik drie potten krijg ter waarde van van 119,85 ??
Dat is toch wat anders dan 7 x 40 = 280.

Heeft iemand hier opheldering over ?

Ik had hier over een mail gestuurd.
En als het goed is krijg jij gewoon 7 potten,
maar je kan er voor de zekerheid altijd een mail naar toe sturen.

Jah dit kan gewoon, de aanbieding gooi ik er nu zo op

Hallo Kuiper,

Is het mogelijk om zelf een afhaaldag te kiezen(het tijdstip is niet zo belangrijk)? Kan namelijk niet op alle dagen de bestelling afhalen. En wanneer wordt er op de webshop de rubriek uitlopers gevuld?
En die bonfire aanbieding wanneer kunnen we die verwachten, want dan moet ik nog even wachten met bestellen.
Gr.Berggeit

Dit is fout bij de webhoster gegaan,
ik zal er ff een mail over sturen. je krijgt gewoon 7x40

BONFIRE ACTIE

Blessing Pearls (aanbieding)

(Van € 49,95 voor € 27,50)
€ 27,50

City Lights (aanbieding)

(Van € 24,95 voor € 16,00)
€ 16,00
Bestellen Productdetails

Colorful Sky (aanbieding)

(Van € 31,95 voor € 20,00)
€ 20,00
Bestellen Productdetails

Crazy Thunder (aanbieding)
(Van € 47,95 voor € 27,50)
€ 27,50

Dragon Balls
€ 11,00

Earcather (aanbieding)
(Van € 36,95 voor € 21,00)
€ 21,00

Great Balls Of Fire (aanbieding)
(Van € 38,95 voor € 22,50)
€ 22,50

Miracle
€ 11,00
Bestellen Productdetails

Mystic Fire (aanbieding)
(Van € 23,95 voor € 15,00)
€ 15,00

Outrageous (aanbieding)
(Van € 39,95 voor € 22,50)
€ 22,50

Sound Machine (aanbieding)
(Van € 19,95 voor € 12,50)
€ 12,50

Splitting Comets (aanbieding)
(Van € 31,95 voor € 20,00)
€ 20,00

The Emperor
€ 16,00

The Wave (aanbieding)
€ 16,00

Treasure Island (aanbieding)

€ 16,00

Weeping Willow (aanbieding)
€ 16,00

Wodka Bleu (aanbieding)

Ben ik nu weer titel duur af?(A)
Zie ook de bonfire producten op de uitloop pagina, die worden binnenkort ook nog in prijs verlaagt

Wat een super prijzen!
Titel duur sloeg nergens op als je het mij vraagt, ken weinig winkels die bij 100 euro een pracht pot van 40 euro doen!

@kuiper-koekange ligt het aan mij of is de bonfire actie nog niet doorgevoerd op de site? Zie hier de Wodka Bleu nog voor 21.99.

Edwin

Back
Bovenaan