Kuiper Koekange

Er eens een brutale vraag uitgooien. Is het mogelijk een voorkeur aan tegeven voor de gratis cake die je bij je bestelling krijgt ?

kijk hier zat ik ook aan te denken.
Op de demo werd gezegd dat er maar 3 verschillende gratis potten waren.
300 euro is 3 potten.
600 euro is dus 2 x 3 potten.

dan heb je ze dubbel, op zich ook niet eens een ramp, maar stel dat je er eentje van niet leuk vind, heb je hem wel 2 keer.

ps......

heb nog geen reactie op mijn mail gehad in verband met de bonfire actie

Van die 3 verschillende gratis potten viel mij op de site ook al op; namelijk een verbetering met vorig jaar toen je volgens mij dan 6x dezelfde cake had gehad.

kijk hier zat ik ook aan te denken.
Op de demo werd gezegd dat er maar 3 verschillende gratis potten waren.
300 euro is 3 potten.
600 euro is dus 2 x 3 potten.

dan heb je ze dubbel, op zich ook niet eens een ramp, maar stel dat je er eentje van niet leuk vind, heb je hem wel 2 keer.

ps......

heb nog geen reactie op mijn mail gehad in verband met de bonfire actie

Het is erg druk, vandaar dat je nog geen reactie hebt denk ik. Stuur anders even een PM naar Kuiper-Koekange, misschien dat die het dan even na kan vragen.

Dat je een gratis cake niet mooi vind.. Tja, dat is bij andere winkels niet anders volgens mij. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.

Het is erg druk, vandaar dat je nog geen reactie hebt denk ik. Stuur anders even een PM naar Kuiper-Koekange, misschien dat die het dan even na kan vragen.

Dat je een gratis cake niet mooi vind.. Tja, dat is bij andere winkels niet anders volgens mij. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.

klopt is ook zo.
Maar omdat er op de site stond verschillende potten bij iedere 100 euro, nu blijken het er 3 te zijn.

Maar ik vind het wel prima hoor :D:D

de royal potten vallen toch nooit tegen :D

Verdorie, ik zit al 2 avonden te kijken naar leuk vuurwerk bij Kuiper in Koekange, maar er is gewoon teveel haha. Ben bang dat als ik op het laatste moment wat bestel ik zomaar was kies wat tegen kan vallen (zoiets had ik vorig jaar toen ik plotseling op tijd vrij was en nog even snel vuurwerk wilde halen).

Misschien dat mensen mij wat kunnen aanraden of adviseren. Ik heb als budget ongeveer 175/200 euro en dan wat mooie potten/cakes + een goed vuurpijlenpakket en eventueel een klein sierpakketje. Sier met een knal is ook mooi.

Iemand die mij kan adviseren?

Wat ik al heb en mijn inziens er goed uit ziet:

Wodka Blue. 25 schoten, 375 gram kruit €15,99
City Lights. 25 schoten, 375 gram kruit €15,99

Site van Kuiper: http://vuurwerk.kuiper-koekange.nl

ik heb mijn bericht met de datum 8 dagen geleden al ontvangen. Hij was tegelijk met een andere mail verstuurd.
mooie tijd, 29e tussen 19.00 en 21.00 uur (komt mij perfect uit) :D

eddy.

Vanochtend om 10 voor 7 de wekker gezet. Snel uit de veren, hapje eten en even klaarmaken. Om half acht ben ik in het donker weggereden en rond kwart voor 9 kwam ik aan in Koekange. Tot mijn verbazing was het nog erg rustig, er liep een moeder met een zoon en dat was het. Snel naar de balie gegaan. Na dat duidelijk was wie ik was werd ik hartelijk ontvangen door Ajo, met een kop koffie, plakje krentenbrood en een plak lekkere kruidkoek.
Helaas kreeg ik te horen dat een aantal producten, zoals Treasure Island en Dominator nog niet binnen waren en dat enkele producten helemaal niet geleverd werden. Dat was dus een kleine tegenvaller, maar het mocht de pret niet drukken.
Ajo bood meteen aan het te komen brengen als het was gearriveerd, maar om naar Alteveer te rijden kon ik hun ook niet aan doen. We zijn tot de mooie overeenkomst gekomen dat we afspreken op een plaats tussen Koekange en Alteveer in.

Zeer goede service dus en erg goed ontvangen. Bedankt firma Kuiper!

Vanochtend om 10 voor 7 de wekker gezet. Snel uit de veren, hapje eten en even klaarmaken. Om half acht ben ik in het donker weggereden en rond kwart voor 9 kwam ik aan in Koekange. Tot mijn verbazing was het nog erg rustig, er liep een moeder met een zoon en dat was het. Snel naar de balie gegaan. Na dat duidelijk was wie ik was werd ik hartelijk ontvangen door Ajo, met een kop koffie, plakje krentenbrood en een plak lekkere kruidkoek.
Helaas kreeg ik te horen dat een aantal producten, zoals Treasure Island en Dominator nog niet binnen waren en dat enkele producten helemaal niet geleverd werden. Dat was dus een kleine tegenvaller, maar het mocht de pret niet drukken.
Ajo bood meteen aan het te komen brengen als het was gearriveerd, maar om naar Alteveer te rijden kon ik hun ook niet aan doen. We zijn tot de mooie overeenkomst gekomen dat we afspreken op een plaats tussen Koekange en Alteveer in.

Zeer goede service dus en erg goed ontvangen. Bedankt firma Kuiper!

Dat noemen we nou top service !

"Ik wacht nog op mail met afhaal datum".

Dat had ik ook, geen mail met afhaal datum ontvangen. Vanochtend toch maar even gebeld, bleek dat het al klaar stond. Morgen de boel ophalen.

Ik denk dat hij bijgewerkt wordt. Wat niet op voorraad is willen ze ook niet op de site hebben staan heeft Ajo me verteld.

Back
Bovenaan