Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beste mensen,
wij van kuiper-koekange zijn al jaren 1 van de goedkoopste verkopers van vuurwerk, wat hier op de forums al een aantal kéér opgemerkt is zag ik. Ook hebben wij jullie wens naar speciale merken vuurwerk bekeken. daarom hebben wij besloten om per 1 december de merken; Wolf , RoyalFire, Bonfire en Marijn ook op te nemen in ons assortiment. We hadden de Dynasty collectie al, en die blijft natuurlijk ook nog. Per 1 december is onze webshop af, en is al het vuurwerk te bekijken via: vuurwerk.kuiper-koekange.nl
Hier staat momenteel nog onze oude webshop in, waar onze zeer scherpe prijzen nog in te bekijken zijn.
Wij horen graag van jullie nog als er speciale aanraders zijn die we nog aan ons assortiment toe moeten voegen. Zodat we alle topmerken onder één dak houden.
Het waren de Black Bursts Sander.
Erg leuke dingetjes voor maar 1,50, vond er niks mis mee!
als jullie het buurtassortiment van rubro nog toevoegen (weet niet of dat mogelijk is) kom ik zeker langs![]()
Zoals de meesten wel weten vliegt het Buurtassortiment XXL de deur uit, deze zal bij Kuiper dan ook niet beschikbaar zijn.
Ziet er goed uit hoor die layout !
Kan niet wacht tot dat ie online staat ! , Nog een weekie![]()
Hoe bedoel je dat van 1000 euro bestellen, jullie prijzen zijn al lekker goedkoop... wordt het dan nog goedkoper?
Mystic Fire
Crazy Thunder
Great Balls of Fire
Pina Colada
Sunrise
Great Wall of China
Temptation
Outrageous
New Kid on the Block
Blessing Pearls
Midnight Delight
Miracle
Fantasy
Dragon Balls
The Emperor
City Lights
Wodka Blue
The Wave
Treasure Island
Weeping Willows
Endeavour
Sound Machine
Gorgeous
Crackling Meteors
Colorful sky
Splitting Comets
Earthquake
Earcatcher
Spring Flowers
Colorful Thunder Tail
Golden Dream
Big Fantasy
Ja dan rekenen wij de absolute minimum prijs uit waarvoor wij het kunnen leveren. Let wel op dat dit alleen geld voor bestellingen die meer bedragen dan 1000 euro.
Wat wij van royal fireworks gaan leveren krijgen jullie nog te horen, uit mn hoofd weet ik niet wat dat allemaal is. Maar neem van mij aan dat we van de meeste leveranciers niet maar 5 potjes leveren ofzo.
We nemen ongeveer 20 producten van Marijn op, ongeveer 25 producten van rubro en 30 producten van bon fireworks (zowat de hele collectie van bon dus)