Misschien handig om te weten voor een aantal personen: Nu dit mogelijk het laatste jaar is wil ik zelf volop genieten van oud en nieuw en de aanloop hiernaartoe. Daarom heb ik besloten om dit jaar verder geen werkzaamheden voor Kuiper te verrichten.
Ik doe het altijd met veel plezier, maar het kost veel vrije tijd en vakantiedagen en gaat in zeker zin ten koste van de beleving naar en tijdens de verkoopdagen en oud en nieuw zelf. Mijn kinderen zijn nu op een leeftijd dat ze het wat bewuster meemaken en daarom wil ik hen ook nog (minimaal) één jaar laten zien wat een traditionele jaarwisseling is en dagen ernaartoe samen beleven.
Concreet betekent dit o.a. dat ik niet meer de collectie samenstel, niet meer over kortingen ga, de website niet meer bijhoud, de facebookpagina niet meer beheer, de mailbox voor vuurwerk niet meer bekijk, de bestellingen niet meer pak en tijdens de verkoopdagen niet direct aanwezig ben.
Waar diverse freaks mij door het jaar heen wel wisten te vinden zal het nu dus waarschijnlijk iets anders lopen.
Omdat alle seinen er nu op gericht lijken te zijn dat we dit jaar tóch nog mogen knallen heb ik voor dit weekend nog wel een leuke actie ingeschakeld. Met de code TRADITIE kun je nog 10% korting op de restvoorraad krijgen die nu op de site staat.