Kuiper Koekange | Maandacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke, gaat het werkelijk zo hard? of is dit gewoon een foutje?

Ik zag eerst 71 producten van wolff staan, 3 uurtjes later nog maar 11, dat zijn er 60 minder.... :(

oke, gaat het werkelijk zo hard? of is dit gewoon een foutje?

Ik zag eerst 71 producten van wolff staan, 3 uurtjes later nog maar 11, dat zijn er 60 minder.... :(

Het gaat inderdaad heel erg hard en je moet er snel bij zijn.

De voorraad op de website is weer aangepast en er zijn ook een aantal producten bijgekomen.

Maar let op! Wees er snel bij want op = op!

Ook weer wat producten bij die nog niet op de website hebben gestaan (vooral klein spul). Ik ga er nog eens goed voor zitten :)

Inmiddels zijn een aantal artikelen van Wolff toegevoegd op de site. Het betreffen hier uitloopartikelen waarvan de voorraad beperkt is.

Van de volgende artikelen is de voorraad dermate beperkt (1 tot 3 stuks), dat geinteresseerden mij kunnen PM'en. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Reeds bestelde artikelen verwijder ik direct uit de onderstaande lijst!

Eruption - 2x - € 14,98 / st
Wild Cats - 2x - € 4,98 / st
Le Mans - 2x - € 8,90 / st
Phoenix - 3x - € 8,25 / st
Star Fighters - 1x - € 32,50 / st
Running on Fire - 1x - € 30,00 / st
Energy Bomb - 2x - € 37,50 / st
Speedmaster - 2x - € 37,50 / st
San Francisco - 2x - € 31,50 / st
Super 8-16 - 1x - € 44,75 / st
Resistance - 1x - € 19,98 / st
Extreme Salute - 3x - € 14,95 / st
The Dark Hours - 3x - € 21,25 / st
Planet Explosion - 3x - € 24,75 / st
Hunter - 1x - € 33,48 / st
Big Sky Action - 1x - € 17,25 / st

Overige artikelen zijn gewoon op de site te vinden.

Enjoy :bye:

Laatst bewerkt:
dit keer zit er voor mij niets bij pyroguy wel weer top acties
maar weet je al iets over de pm die ik je had gestuurt :wink:

toch maar weer wat kleine zooi bij bestelt tegen deze prijzen kan ik het gewoon niet laten :D

vraagje eind van het jaar krijg je dan een totaal overzicht van alle bestellingen ? ( nu 5 bestellingen )

Laatst bewerkt:
Zo weer een bestelling gedaan met wat mooie budget cakes voor begin van de avond :P

@wesley.s Op de kuiper site kan je de bestellingen gewoon terug bekijken onder -> mijn Account -> bestelling bekijken ->

dit keer zit er voor mij niets bij pyroguy wel weer top acties
maar weet je al iets over de pm die ik je had gestuurt :wink:

toch maar weer wat kleine zooi bij bestelt tegen deze prijzen kan ik het gewoon niet laten :D

vraagje eind van het jaar krijg je dan een totaal overzicht van alle bestellingen ? ( nu 5 bestellingen )

Zie het bericht van JSBenjamin.

In aanvulling hierop het volgende:

In de decembermaand krijgt iedereen die besteld heeft nog een mail met betrekking tot het ophalen van de bestellingen :)

ja ik ben al weer nieuwsgierig naar de volgende maand
toch beetje jammer dat het op en ma /di valt dat wachten op 12 uur hoort er eigenlijk een beetje bij:bonk:

Iedereen die mij een PM heeft gestuurd en nog geen reactie heeft gehad zal ik zo spoedig mogelijk antwoord geven. Afgelopen weken heb ik het erg druk gehad met andere zaken, waardoor ik weinig tijd had voor VWC. Ik heb wel alles gelezen en uiteraard zet ik vanavond de nieuwe actieproducten online!

op de laatste dag van Wolff toch nog bestelling geplaatst.
2x freedom voor rustigere gedeelte in showtje. Mooie acties weer, ik ben benieuwd wat er volgende maand komt.
greetzz

Toch op de valreep nog eempies een bestelling geplaatst, nu braaf wachten tot 12:00 voor de volgende en gok dat mijn bankrekening dan wel weer leeg zal zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan