Kuiper Koekange | Maandacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch alvast een bestelling geplaatst voor wat Pangu spul en een kartonnetje King Cobra's. Eigenlijk gekkenwerk in mei al vuurwerk bestellen maar de korting was te lekker.
Zeker even kijken wat de juni aanbieding is.
Bedankt, goeie actie (Y)

Ik kon het niet laten ...
Op de valreep nog een kleine bestelling gedaan. Ik zit in de nachtdienst dus kan de hele nacht naar de nieuwe actie kijken :D

same here, nog ff twee cakes erbij gehaald. Ik hoop dat Pangu mij gaat verrassen want het is de eerste keer dat ik pangu zal hebben. Op de filmpjes komt het iig goed over.
greetzz

Sommigen hebben er lang naar uit gekeken, maar hier is dan eindelijk de nieuwe maandactie.
Misschien niet wat iedereen had gehoopt, maar vergeet niet dat het einde nog niet in zicht is :wink:

Wees er snel bij om teleurstelling te voorkomen. Sommige artikelen zullen erg hard gaan en OP=OP.

KLIK HIER OM NAAR DE ACTIEPAGINA TE GAAN

Edit: Als het goed is passen de prijzen zichzelf zo aan :sad:

Edit²: En dat doen ze ook!

Sommigen hebben er lang naar uit gekeken, maar hier is dan eindelijk de nieuwe maandactie.
Misschien niet wat iedereen had gehoopt, maar vergeet niet dat het einde nog niet in zicht is :wink:

Wees er snel bij om teleurstelling te voorkomen. Sommige artikelen zullen erg hard gaan en OP=OP.

KLIK HIER OM NAAR DE ACTIEPAGINA TE GAAN

Edit: Als het goed is passen de prijzen zichzelf zo aan :sad:

Edit²: En dat doen ze ook!

Pas wanneer ik op een artikel klik komt de actie prijs:(.
Doe ik iets verkeerd of hoort dit zo:sad:.
Bij vorige acties was dit niet zo namelijk.

@Potige smurf: Het klopt inderdaad dat de actieprijzen momenteel niet direct zichtbaar zijn. Ik ben bezig met een oplossing, maar ik ben bang dat dit pas morgenavond gefixt is, vanwege andere verplichtingen. Mijn excuses voor het ongemak. Ik snap dat het vervelend is, maar hopelijk vormt het geen belemmering bij het bestellen. Voor zover mij bekend niet.

Edit: Collega Smeinkie heeft het probleem opgeslost! :)

Laatst bewerkt:
Ook ik heb weer een kleine bestelling gedaan. Erg leuke prijzen op het wolff assortiment. :D
Bedankt Pyroguy en Kuiper!

Edit:
Dit staat trouwens nog op de homepagina: :p :wink:
Speciale aanbieding: Pangu en Lesli vuurwerk in mei 50% korting, op = op

Eddy.

Ik had inderdaad ergens anders op gehoopt, maar ben echt wel blij met deze actie:handsup::handsup::handsup:

Ik mag wel een busje gaan huren als het zo door gaat:wink:

ik merk dat als je bij op=op uitverkoop kijkt net wat andere artikelen staan dan bij als je merk aan klikt en wolf het is maar een tip wie weet zoek je juist dat :p

Ook ik kon het niet laten en naast een mooie verzameling Pangu nu ook al wat Wolff in de verzameling :) een oud en nieuw is niet compleet natuurlijk zonder Concerto Rosso! Bedankt Kuiper voor deze heerlijk acties (Niet namens mijn bankrekening overigens :p)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan