Kruitfunding [Mascleta Nocturna] Eibergen - 31 Oktober 2021 - Dream Fireworks

Super toffe show! Uniek in Nederland. Een uur en 50 minuten heen en daarna weer terug, maar was het waard! Het weer was ruk, maar dat kon de pret niet drukken. Echt genoten van het vuurwerk. De kleur van die Mines voor het eindsalvo en hoe alles oplichte :applause: chapeau! Bedankt Vuurvent en Dream Firework! Voor herhaling vatbaar, maar dan ergens in het midden van het land. En toch ffkes wat beter weer bestellen. Ik zou hier zo weer voor doneren!

Gewoon telefoon beeldmateriaal, maar toch leuk om even te uploaden, asteblaft:

Echt een super dikke show gezien vanavond ondanks het klote weer. Het was nog even spannend of alles wel af zou gaan na al die regen maar dat ging gelukkig gewoon helemaal goed. Echt heerlijk die 70mm salutes en mines met flash salutes. Dat soort producten zouden een vereiste moeten zijn voor iedere show :)

Super gedaan Luuk, het is dat we je niet konden dragen daar en een ere rondje konden lopen dus dan maar gewoon veel lof via hier. Natuurlijk grote dankbaarheid richting iedereen die hier aan mee heeft geholpen. Alles ging heel gemoedelijk en was super georganiseerd. Ik kan me ook niet voorstellen dat er hier een vorm van gezeik over kan komen na hoe alles perfect is verlopen. Dit is dus een locatie om te onthouden.

Binnenkort weer een kruitfunding? :D

Vuurvent en Dream Fireworks, bedankt voor deze meer dan prima Mascleta Nocturna, goed van genoten!
Front row onder de klep van de Dream Fireworks bus prima plekje om droog te filmen en fotograferen.
Geniet hieronder nog even lekker na met de video en foto's van deze unieke Mascleta Nocturna in ons eigen Nederland! :cool:

IMG_20211101_095739.jpg

IMG_20211101_095520.jpg

IMG_20211101_095352.jpg

IMG_20211101_095439.jpg

IMG_20211101_095128.jpg

IMG_20211101_095218.jpg

IMG_20211101_095302.jpg

Zojuist de film van Palm Tree zitten kijken en ik krijg weer kippenvel. Waar ik gisteren nog dacht dat het door de regen kwam, weet ik nu zeker dat het de show was. Wat een prachtige producten heb ik voorbij zien komen.

Ben gisteren alleen maar positief verrast:
- eenvoudig om dichtbij te parkeren;
- lekker happie gegeten;
- een geweldige show gezien;
- super gemoedelijk sfeer;
- geen gedoe om weg te komen.

Ik kan mij niet goed voorstellen wat er allemaal bij komt kijken om zo'n show in NL te mogen en kunnen schieten. Maar Luuk, bedankt voor het nemen van dit initiatief. En natuurlijk iedereen die geholpen heeft om dit mogelijk te maken. Ik weet natuurlijk niet of het normaal gesproken uit kan met wat er met de kruitfunding is opgehaald, maar ik hoop stiekem dat deze in de herhaling gaat. Dit zijn de showtjes waar ik geld en ruim 2 uur enkele reis voor over heb.

Bedankt voor het delen van de beelden allemaal. Ik was er niet bij i.v.m weekendje Toverland. Tof om te zien dat ondanks het weer er zich toch een hoop mensen verzameld hebben bij dit unieke evenement!

Vuurwent, Dream, ook namens een niet aanwezige enorm bedankt!

Heb echt genoten gisteren zoals velen anderen die stonden te wachten in het barre weer. Het was de ruim 2 uur rijden zeker waard en wil hiervoor de organisatie bedanken! Vuurvent bedankt en ik hoop dat je het aandurft om weer zoiets te organiseren, dan sponsor ik zeker weer:handsup:

Dit was ondanks de regen toch wel erg aangenaam inderdaad :D
Luuk, Dream, Europla, Eibergen, allen dank voor het mogelijk maken van dit stukje Spaans vuurwerk in Nederland!

Het was een "echte" Spaanse show vond ik. Behalve het regenachtige weer uiteraard.. en de afstand tot de lijnen :angel:
Lekkere Nocturna, zoals ie hoort.
En lekker wat volk op de been toch nog. We dachten eerst dat het extreem rustig zou zijn, want de parkeerplaatsen bleven lang beschikbaar en bij de foodtrucks en partytent was het vrij rustig. Maar eenmaal bij het veld werd duidelijk dat iedereen allang daar stond te wachten op de show.

Mooi om dit dicht bij huis eens mee te kunnen maken en evenzo mooi om dit nu eens aan vrienden en familie te laten zien die dit alleen van onze Fallas-verhalen kennen. Ze vonden het allen 100% de moeite waard!

Bedankt voor de organisatie Vuurvent, zat goed in elkaar met heldere communicatie. Veel werk verzet.

Maar toch vond ik het zelf niet de 2uur rijden (enkele reis) waard. Mogelijk doordat ik gaar was van een nachtje stappen in Antwerpen en daarna nog hier naartoe moest. Had me bij het bedrag wat ik binnen zag komen net wat meer voorgesteld, mogelijk ook wat langer. Niet dat het niet indrukwekkend was, maar de show en avond bij Holten is mij meer bijgebleven dan deze. Ik vond er ook vrij veel ploffers tussen zitten op de grond, zeker lekker einde maar veel waren er ook niet heul hard. Is mijn eerste ervaring hiermee, maar met alle hype vooraf had ik er wat meer van verwacht. Mogelijk vind ik het ook gewoon niet waard om 4 uur in de auto te zitten voor 1 show, en moet ik ze wat dichterbij zoeken en de rest op film genieten.

Iig wel tof dat ik erbij kon zijn in de VIP ruimte, heb sowieso geen spijt van mijn donatie en wel weer een goede ervaring rijker.

Bedankt voor de organisatie Vuurvent, zat goed in elkaar met heldere communicatie. Veel werk verzet.

Maar toch vond ik het zelf niet de 2uur rijden (enkele reis) waard. Mogelijk doordat ik gaar was van een nachtje stappen in Antwerpen en daarna nog hier naartoe moest. Had me bij het bedrag wat ik binnen zag komen net wat meer voorgesteld, mogelijk ook wat langer. Niet dat het niet indrukwekkend was, maar de show en avond bij Holten is mij meer bijgebleven dan deze. Ik vond er ook vrij veel ploffers tussen zitten op de grond, zeker lekker einde maar veel waren er ook niet heul hard. Is mijn eerste ervaring hiermee, maar met alle hype vooraf had ik er wat meer van verwacht. Mogelijk vind ik het ook gewoon niet waard om 4 uur in de auto te zitten voor 1 show, en moet ik ze wat dichterbij zoeken en de rest op film genieten.

Iig wel tof dat ik erbij kon zijn in de VIP ruimte, heb sowieso geen spijt van mijn donatie en wel weer een goede ervaring rijker.

Mmm, niet helemaal hiermee eens.
Kijk maar eens wat een vergunning en andere dingen kosten, zoals hekken en dat soort dingen. Qua knal vond ik het dikke prima. Het heeft de hele dag in de regen gehangen en viel ook in de natte gras. Ik moest ruim 1 uur en 20 minuten rijden en zou het zo weer doen.

Ze kunnen qua knal nu ook niet te gek maken, omdat ze natuurlijk volgende editie weer zonder gedoe kunnen regelen. Ook lag het tegen de rand van woonwijk.

Mascleta is van nature ook maar 7 minuten.

Trueno's in het natte gras was ik al wel bang voor... dat dempt de knal natuurlijk flink.
Echt zonde. Zeker in combinatie met de flinke afstand, dat is toch anders dan Spanje.

Neemt niet weg dat het verder gewoon allemaal dik in orde was.
En een Nocturna duurt inderdaad nu eenmaal niet zo lang. Misschien kwestie van andere verwachtingen vooraf?

Gisteren met Jawe naar deze show geweest.
Helaas wel pokke weer, dus tijdens de show onder en boven een paraplu naar de mascleta gekeken.

Maar ik vond het een top show, echt gaaf gewoon.
Ondanks het gras, regen, zweetresten voelde ik de dreunen gewoon via de grond en ik kon ze ook prima horen.
Salutes waren subliem, wat een klappen zeg, heerlijk gewoon.

Min punt was het weer, maar ja een half uur na de show reed ik 10 km op de oprit naar de N18, omdat toen echt de hemel openbrak.

Mooie show om een traditie mee te beginnen.
Want het wel gaaf om zoiets op poten te zetten, door vuurwerk liefhebbers door het hele land.

Keep up the good work, Vuurvent, Dream fireworks.
En natuurlijk ook bedankt.

In de jaren dat ik op fora zit heb ik dit soort initiatieven meermaals voorbij zien komen. Des te knapper vind ik het dat het jou, Vuurvent, gelukt is om zoiets op poten te zetten. Ik kon niet komen, maar hield m’n vingers gekruist gisteravond. Mooi dat het doorging en ziet er top uit.

Back
Bovenaan