Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Binnenkort weer een kruitfunding?![]()
Mmm, niet helemaal hiermee eens.Bedankt voor de organisatie Vuurvent, zat goed in elkaar met heldere communicatie. Veel werk verzet.
Maar toch vond ik het zelf niet de 2uur rijden (enkele reis) waard. Mogelijk doordat ik gaar was van een nachtje stappen in Antwerpen en daarna nog hier naartoe moest. Had me bij het bedrag wat ik binnen zag komen net wat meer voorgesteld, mogelijk ook wat langer. Niet dat het niet indrukwekkend was, maar de show en avond bij Holten is mij meer bijgebleven dan deze. Ik vond er ook vrij veel ploffers tussen zitten op de grond, zeker lekker einde maar veel waren er ook niet heul hard. Is mijn eerste ervaring hiermee, maar met alle hype vooraf had ik er wat meer van verwacht. Mogelijk vind ik het ook gewoon niet waard om 4 uur in de auto te zitten voor 1 show, en moet ik ze wat dichterbij zoeken en de rest op film genieten.
Iig wel tof dat ik erbij kon zijn in de VIP ruimte, heb sowieso geen spijt van mijn donatie en wel weer een goede ervaring rijker.