Kruitfunding [Mascleta Nocturna] Eibergen - 31 Oktober 2021 - Dream Fireworks

ongeveer een week vooraf zal ik de laatste info verstrekken omtrent parkeren, hoe en wat omtrent VIP en nog wat specificaties.
hopen op goed weer, fingers crossed!
Doneren is nog welkom i.v.m. onverziene kosten, rest bedrag wat overblijft zal in de show geïnvesteerd worden.

ongeveer een week vooraf zal ik de laatste info verstrekken omtrent parkeren, hoe en wat omtrent VIP en nog wat specificaties.
Doneren is nog welkom i.v.m. onverziene kosten, rest bedrag wat overblijft zal in de show geïnvesteerd worden.

maat hoeveel zou je nog nodig hebben voor de onverziene kosten?

maat hoeveel zou je nog nodig hebben voor de onverziene kosten?

Rond de 300 nog maar zal straks even kijken, was nog wat binnengekomen als het goed is.
Maar het komt wel goed :)
Mocht er nog extra binnenkomen komt daar nog wat vuurwerk voor bij.

goed bezig, heb er zin in!

Rond de 300 nog maar zal straks even kijken, was nog wat binnengekomen als het goed is.
Maar het komt wel goed :)
Mocht er nog extra binnenkomen komt daar nog wat vuurwerk voor bij.

naast de eerdere 50,- donatie, net nog even een kleine donatie gedaan voor je :cool:

Het is mij nog niet duidelijk of het nu wel of niet doorgaat, je hebt een plan B.
maar je hebt toch eerst toestemming gekregen om het uit te voeren alvorens deze aktie op te zetten?

Het is mij nog niet duidelijk of het nu wel of niet doorgaat, je hebt een plan B.
maar je hebt toch eerst toestemming gekregen om het uit te voeren alvorens deze aktie op te zetten?

Het gaat gewoon door 31 oktober. Dat er hobbels op de weg liggen in deze corona tijd waardoor er een evenement niet door zou kunnen gaan of dat het verplaatst zou kunnen worden, is natuurlijk niet zo heel gek.

Ja het gaat door 31 Oktober, ging niet zonder slag of stoot maar heb uiteindelijk goedkeuring gehad nadat er een fout was gemaakt in de bekendmaking :D
Een week vooraf hoor je meer.

Ja het gaat door 31 Oktober, ging niet zonder slag of stoot maar heb uiteindelijk goedkeuring gehad nadat er een fout was gemaakt in de bekendmaking :D
Een week vooraf hoor je meer.

Lekker bezig Vuurvent, Geweldig initiatief! Buiten de show in Holten van volgens mij 3 jaar geleden heb ik in Nederland nooit zo iets kunnen aanschouwen. Scheveningen was ik niet bij. Uiteraard wel meerdere jaren in Valencia geweest maar altijd leuk op eigen grond. Sowieso aanwezig.

Back
Bovenaan