Kruitfunding [Mascleta Nocturna] Eibergen - 31 Oktober 2021 - Dream Fireworks

Iedereen bedankt voor de donatie!
VIP + VIP TOUR zijn Uitverkocht, het streefbedrag is bereikt!
Men kan nog steeds doneren, dan kan de show nog groter worden, maar hij gaat er nu hoe dan ook komen, ik wil iedereen enorm bedanken voor de donaties, wees niet getreurd als je geen VIP plek heb kunnen bemachtigen, de normale plaatsen zijn ook super, het is een zeer groot terrein dus je kan over een heel breed oppervlak langs het hek plaats nemen!

Het streefbedrag staat nu op 5178! Dank hiervoor!
Dat betekent dat het bedrag bijna behaald is, als de 6000 bereikt is zullen er geen VIP of VIP+TOUR plekken zijn, dit omdat het dan te druk wordt, wel kan er nog gedoneerd worden, hoe meer er binnen komt des te groter hij wordt, maar met het streefbedrag kunnen we al een flinke show neerzetten!

EDIT: 5678

Hoe weet je of je nog een VIP plek hebt of niet? Ik kom inderdaad ook samen met mijn vriendin

Zie de post hierboven van Vuurvent

Heb samen met een maat ook 50 euro p.p gedoneerd vd week. Heb er super veel zin in! Vip en rondleiding verzekerd, echt top dat zoiets geregeld wordt!

Iedereen bedankt voor de donatie!
VIP + VIP TOUR zijn Uitverkocht, het streefbedrag is bereikt!
Men kan nog steeds doneren, dan kan de show nog groter worden, maar hij gaat er nu hoe dan ook komen, ik wil iedereen enorm bedanken voor de donaties, wees niet getreurd als je geen VIP plek heb kunnen bemachtigen, de normale plaatsen zijn ook super, het is een zeer groot terrein dus je kan over een heel breed oppervlak langs het hek plaats nemen!

Jammer, wachtte op antvoord op m'n PM, nu helaas te laat... :sad:
Wel tof dat het streefbedrag er al is!

Dacht ook wacht nog ff op het loon en dan maak ik het wel over. Maar geeft niets, fijn om te zien dat het streefbedrag al is opgehaald.

Leuk initiatief. Ik zal later dit jaar nog wel even doneren. Ben nu even blut door de vakantie :p Zal ook alle freaks in m'n contactenlijst even attenderen. 20K moet wel haalbaar zijn voor Oktober hoor. Misschien dat er ook nog wat sponsoring van lokale bedrijven te roggelen valt? :D

Mooi initiatief, het is voor mij maar een klein stukkie rijden dus gaan we sowieso kijken.

Super initiatief dit, ik heb gelijk gedoneerd een paar weken terug toen het filmpje op youtube kwam.

Ik zal ook aankomend salaris nog een donatie doen. Kijken of we het bedrag over de 10K kunnen krijgen.

Gaat de mascleta nou nog door of niet? ik hoor enige onduidelijkheid om mij heen namelijk.

Er waren even wat issues ivm een fout in de bekendmaking.
Komende dinsdag heb ik een meeting met alle partijen, ik heb er goed vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Er waren even wat issues ivm een fout in de bekendmaking.
Komende dinsdag heb ik een meeting met alle partijen, ik heb er goed vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Hopen dat het goed komt. Een klein foutje in de bekendmaking kan grote consequenties hebben. Leer mij de ambtenarij kennen :frusty:

Back
Bovenaan