Blinking Fermata

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1354
Artikelnaam: Blinking Fermata
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1926 gram
Aantal schoten: 144 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Ferme Blinkers, dikke mines en brute gouden palms; deze 144 schots rambak is een regelrechte topper!
Afmeting:
Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 149,00
Winkelprijs: € 119,00
Online prijs: € 109,99
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl
1354-blinking-formata.jpg

Demo 2020:

Demo 2019:

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook ik word nieuwschierig! Gouden palms in combinatie met dat het een rambak is kan intressant worden.

Niet helemaal wat ik verwacht had, maar cake 3 & 4 maakten veel goed. Kleuren waren wel heel mooi.

Komt zo op film niet helemaal overtuigend over moet ik zeggen. Met name de eerste cake vind ik de effecten vrij mager gevuld. Kleuren daarin tegen zijn wel erg mooi.

Hier laat ik het een jaartje drogen maar zie al aan de straat films dat het een topper is.
Heb zelf met de actie 54 eu geloof ik ervoor betaald, je kan me niet wijsmaken op een miskoop :handsup: een mooie prijsje hiervoor!

Mooie prijs voor veel schoten, ik persoonlijk zal dan iets meer bijleggen voor een 'bijzondere' cakebox. Een miskoop is het zeker niet maar het mist voor mij de 'wow die moet ik hebben' factor.

Met in m'n achterhoofd dat dit blokje geen kooi heeft, vond ik 'm echt positief meevallen! De burst was wel minder dan de andere 25mm en 30mm cakes, maar zeker nog gewoon prima. Absoluut geen plofjes, meer de burst van een goede 20mm cake zeg maar. Spreiding van de boeketten waren ook zeker prima en goed vol. Prijstechnisch gezien heel interessant :)

Helemaal mee eens Daan. Had niet hele hoge verwachtingen van deze bak maar die twijfels zijn na gisteren zeker weg. dze kan prima mee en zal er ook wel bij komen gok ik zo.Boeketten zitten prima in elkaar en tempo is ook goed.

Dit is zo,n box die steeds beter word. In het begin denk je nog mwah en hoe verder het filmpje hoe enthousiaster ik word:thumbup:

Back
Bovenaan