Kremlin

Als hij inderdaad rond de 60 zou zitten haak ik ook af, hoe mooi hij ook is.
Maar laten we nog even wachten op de prijs.

Nu ik de filmpjes een paar keer bekeken heb vind ik er tog een klein - punt aan zitten.
Het tempo had van mij iets hoger mogen liggen, vind de pauzes net iets te lang duren.

Schitterend crackling cakeje !
Neemt niet weg dat als dit 60 euro gaat kosten ik oversla.
Voor dat geld is er beters te vinden.
Maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen ;)

Gaat sowieso boven de 50 euro, cakebox waar deze in is verwerkt kost 200euro. Daarin zitten 4 cakes dus zit je al aan 50 euro ps.

40 euro kost zoiets altijd. Tot 50 blijft het redelijk. Laten we eerlijk zijn er zijn zat GVB producten als trippelayer e.d die minder zijn. En ook merken als Marijn Lesli zelf zena en wel zat ander merken hebben zat slechtere prijs kwaliteit bakken als deze niet duurder dan 50 euro word :) al reken ik wel op 60.

Prijzen moeten we afwachten jongens, we zullen het meemaken.
Hoe dan ook, een hele vette bak zoals ie nu getoond is, dan een absalute must-have!!

Is deze toevallig gisteren ook op de Lesli demo geschoten? Prachtig product zo op films te zien, ben zeer benieuwd wat de prijs zal zijn.

Hij is gisteren geschoten, was een cake van de Tambov display box.
Helaas is hij alleen bij de intratuin te koop.
Wat een prachtbak.

domme zet. Denk dat grote delears hier deze bak met een goede freak korting. Zeker een stuk makkelijker aan de mand krijgen dan een intratuin dealer :)

Helaas zal onder andere deze cake de Kremlin alleen bij de Intratuin verkocht gaan worden zoals ik begrepen heb van Lesli. Alleen de Koersk en Tambov display box uit de Soviet Shooters lijn zullen ook bij andere winkels verkocht gaan worden.

Heel erg jammer wat mij betreft. Deze artikelen zijn zeer geliefd bij de freaks. Maar er hangt ook een prijskaartje aan, aangezien ze bij de Intratuin niet vaak tot geen kortingen hanteren. En veel freaks ook geen Intratuin in de buurt hebben liggen zal het dus moeilijk worden om deze lijn voordeliger te kopen! Erg jammer wat mij betreft!

Back
Bovenaan