Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Hebben jullie dezelfde dwang om er toch nog iets bij te halen - wetende dat je eigenlijk al teveel hebt uitgegeven!?
En hoeveel extra geef je dan uit?

Vroeger ging ik meerdere winkels af om mijn vuurwerk op te halen. Gebeurde regelmatig dat ik op de laatste meeloopdag nog wat spullen erbij kocht, meestal gaf ik dan tussen de 100 en 200 euro uit aan last minute aankopen.

De laatste jaren maak ik gretig gebruik van de freak acties en is mijn budget in oktober/november wel op

Altijd kan het niet laten om in de uitverkoop even wat bij te kopen, kom dan niet echt met een doel maar laat me meestal verrassen.

Aantal jaar terug had ik het doel nog even een pijlenpakketje te halen. Bleek ik zonder het te weten precies tijdens een 'happy hour' in de winkel te staan. Kom ik terug met 3 kleine cakes, aantal 90sh matjes, en nog wat andere kleine meuk... En je raad het misschien al, geen pijlenpakketje. :bonk:

De laatste 2 a 3 jaar lukt het mij best aardig om mij in te houden. Desondanks wil ik toch altijd nog even buurten, bij een verkooppunt in de buurt. En ja om dan met lege handen terug huiswaarts te gaan... :D

Nee, als in, vroeger deed ik dat wel, dan ging ik toch alsnog de 31e even naar winkels toe omdat ik toch geld bij elkaar wist te krijgen om toch nog wat extra's te halen, dat kon al gauw tot de helft of zelfs meer dan t al uitgegeven budget zijn. Maar hedendaags, op de 29e (of 28/30 als deze dag op zondag valt) haal ik al mijn vuurwerk. Simpelweg, ik wil structuur/vastigheid/zekerheid in mijn leven, dus op 1 dag alles in huis halen, geeft mij rust.

Ja altijd, meestal bij Vuurwerk Zevenbergen. Dat is een lokale winkel die ook nog wat random kleinspul heeft liggen wat voor leuke prijsjes weggaat.

ik ben bang dat ik altijd toch nog wel iets meeneem bij het ophalen .....maar denk dat de meeste dit wel doen?

Laatste dag koop ik niks, meer als de bestellingen ophaal, dan zie ik altijd wel iets in de vitrine liggen wat mijn aandacht trekt:p

Vroeger ja, dit jaar... Ja, vast wel. Eigenlijk wil ik het niet. Maarja... Ik ken mijzelf.

In Nederland koop ik vaak niets meer, maar ga vaak nog wel even in Duitsland kijken. Het heeft wel wat, dat het vuurwerk gewoon naast het fruit ligt en je het zelf kan pakken.

Vroeger ja, dit jaar... Ja, vast wel. Eigenlijk wil ik het niet. Maarja... Ik ken mijzelf.

hier hetzelfde zeker als we langs m,n schoonouders gaan (bakken oliebollen oudjaarsdag) ze wonen achter een winkel waar ze vuurwerk verkopen
waardoor ik altijd om tegen sluitingstijd nog ff naar binnen te glippen en kijken voor iets moois vaak met leuke korting.

Meestal koop ik niks meer op de 31e. Hoop dan alles al binnen te hebben...Maar ja, de gedachte dat je te weinig hebt is er altijd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan