Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan best eens tegen gaan vallen. De Eccentric Shots en Bombardos zijn uitverkocht en de Sonnet gaan eind verkoopdag 3 wellicht ook niet halen. De single shots van andere importeurs heb ik geen zicht op...

F3 heb ik er al meer dan genoeg van dus als die er niet meer zijn prima. Maar F2 kan nog wel eens interessant zijn.

Normaal gesproken eigenlijk niet omdat ik het dan te duur vind ten opzichte van de prijzen die we gewend zijn. Ik ben er wel bang voor dat ik dit jaar nog wel eens eea mee kan pakken tijdens de verkoopdagen:bonk:

Ik heb nog een paar fonteinen op de lijst staan die ik nog graag wil scoren. Goeie reden om lekker wat vuurwerkwinkels af te gaan.

Goeie...Dit jaar probeer ik toch nog wat extra singles op de kop te tikken...wellicht dat winkels het de laatste dag ook zelf in de uitverkoop gooien..

Gister een Dutch Protocol en 4 Zena Whistle Ti-Cloud in de losse verkoop mee genomen. Morgen avond ook nog naar een winkel, ik ben benieuwd :bonk:

Vrouwlief vindt dat ik al teveel heb. Zeker met de mogelijke mist staat ze ook niet heel positief tegen over het opslaan van tich kilo in huis.. dus, vanmiddag maar even alleen boodschappen doen en nog even om de hoek kijken bij de locale dealer of ze nog iets leuks hebben staan.

Vanmorgen bij de laatste winkels geweest om m’n bestellingen op te halen, nog heel even getwijfeld om wat extra’s te halen maar eigenlijk heb ik zat dus snel weggereden na het inladen :)

Zo net nog een bestelling Ball Pythons de deur uit gedaan. Ondanks dat de merken goed zijn, bleef het nog even spannend of het met 38mm echt wat ging worden, voor mij dan. Na het zien van de eerste straatbeelden, moesten er gelijk meer bijkomen. 4 doosjes extra besteld op de 2 die ik al had.

Ach ach ach... weer veel te veel bijgekocht om de verhoudingen in toom te houden...

Denk dat ik nu wel voldoende heb hahaha

Normaal ga ik altijd de laatste dagen naar duitsland voor een schnitzel en wat meuk. Dit jaar helaas niet kunnen gaan en dus ook niks verder ingekocht,

Naast alle producten op mijn lijstje, (in totaal €485,94) toch nog losse dingen bij gekocht bij Lidl, Aldi 1 product, (wolf blood) en bij penny ook wat extra pijlen en wat tornado-spinners.

Totale uitgave €611,43...toch weer €111,34 boven mijn budget.. Shit XD

Net nog aardig rondje door Nordhorn Duitsland gefietst. Wilde perse nog een 250gr fonteintje hebben :bonk:
Bij twee lidl filialen geweest, twee keer aldi, rewe, kik, en zimmerman.
Uiteindelijk bij de laatste winkel nog 1tje gevonden. In de tussentijd nog wat kleine potjes ingeslagen... Vooral hele kleine prijsjes. Eigenlijk niet nodig, maarja, dat ene fonteintje!

Ook nog even in NL een paar junk single shots ingeslagen a 5 euro p stuk. Eccentric shots waren gewoon 20 euro voor 3st :thumbsdown:

Wel leuk dat je zo nog zware single shots in NL kan halen en zware fonteintjes in DE, beste van twee werelden.

Totaal 26 euro. Valt wel mee. Budget was eigenlijk 200, is 280 geworden :D

Zo net nog een bestelling Ball Pythons de deur uit gedaan. Ondanks dat de merken goed zijn, bleef het nog even spannend of het met 38mm echt wat ging worden, voor mij dan. Na het zien van de eerste straatbeelden, moesten er gelijk meer bijkomen. 4 doosjes extra besteld op de 2 die ik al had.
Dit inderdaad. Had mijn focus in bestellen gelegd op de relatief betalbare (freak prijzen) Eccentric Shots, Katan Big Shots en China Red Sunflower, maar na het zien van de straatbeelden van zowel de Funke als Luypears singles heb ik deze maar aan de vrouw laten zien. Die vond dat we ze moesten halen :yes:

Plan was 1 van elk. Eerste winkel had alleen Funke, dus 2 Funke meegenomen. Om daarna in de auto te stappen naar een andere dealer om daar 2 Luypears te halen.

Uitindelijk werd het nog iets meer.

IMG_20191230_153927.jpg

Na 2 Funke kometenbomben 'getest' te hebben, toch maar snel nog 4 pakken besteld. Kon ze niet laten liggen

Het plan was niet, maar ook ik ben gezwicht voor een pak Kometenbomben en Ball Phyton.

Normaal gesproken weet ik mezelf altijd wel in te houden en vind ik het zonde om vuurwerk voor de volle pond te kopen. Dit jaar ging het niet helemaal volgens plan. Tijdens de verkoopdagen een half karton Ball Python, Sonnet 9, Air Bombs, Don Vita, 100.000 klapper, Turbo Tubes en Marijn Cadeau 3 gescoord. Van die laatste morgen misschien nog maar een paar halen :).

Was het niet van plan, maar uit nood wel gedaan en is gelukkig goed bevallen. Had de Vuurwerkmania Super Star 216’s als finale bedacht. Maar wilde er uiteindelijk niet op gokken nadat ik deze afgehaald had. Dus toen de kruitbuffel gehaald de 28e met opnieuw een overschrijding van m’n diverse keren overschreden budget. De kruitbuffel vond ik vorig jaar een mooie hekkensluiter. Maar hoe langer ik erover nadacht wilde ik niet met hetzelfde afsluiten als vorig jaar. Je voelt ‘em al aankomen:D:D

Uiteindelijk in het happy hour met 40% korting de Artillery kunnen kopen. En dat is leuk! Denk dat ik dit jaar een klein deel van m’n budget reserveer voor het happy hour, hier compounds 40% korting en de rest voor half geld.

In Vathorst hadden ze mijn bestelling in een doos van de excentric shots gedaan. Had daar 4 pakjes gehaald, zag de doos, vroeg of ze nog voorraad hadden en zei; daar passen eigenlijk nog wel 2 pakjes bij.. dus daar met een half karton vertrokken. Bij el Banco laatste pakje luypaars shots gehaald. Dus viel mee, alle 3 voor prima prijs gehaald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan