Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem me altijd voor om het niet te doen, en zodra ik een winkel instap verdwijnt dat voornemen als sneeuw voor de zon, net als m'n ruggengraat.

Laatst bewerkt:
Van mijn mag het altijd zo zijn. 28, 29 en 30 verkoop en 31 lekker alles dicht. Wat een sfeer was het vorig jaar om de 30ste in de avond nog een rondje te maken langs wat winkels.
100% mee eens ja, dat is echt altijd het perfect jaar idd. dan hebben we ook echt 3 dagen verkoop. nu hebben de echte liefhebbers eigenlijk maar 2 dagen.

Net besloten dat ik hier de 30e of 31e even de lokale Magnum dealer binnen wandel. Haal er nooit wat ivm achterlijke prijzen maar misschien toch kijken of ze de Philly Splitters dan nog hebben.

Aangezien ik niet verwacht ergens nog een bestelling te doen ga ik in de losse verkoop zoeken naar de titanium crackling fountains. Lijkt me nog leuk om erbij te hebben. In het verleden eigenlijk nooit wat gekocht in losse verkoop. Vaak veel te druk om echt goed te kijken.

Ja ik kan de verleiding nooit weerstaan..
Voel me dan als een kind in een snoepwinel of intertoys. Maar dan met geld in de spaarpot

Ik sta meestal zo te stressen of ik alles wat ik besteld heb wel op de fiets past, dat het niet eens in me opkomt nog iets bij te kopen

ik maak tijdens de verkoopdagen bijna altijd een rondje langs zoveel mogelijk winkels in de buurt, bij de winkels waar ik iets besteld heb, koop ik bijna nooit wat bij. Bij de winkels waar ik geen bestelling heb geplaatst verlies ik vaak spontaan de grip op mijn pinpas, met als gevolg dat mijn pinpas zich opeens naast het pinapparaat bevindt en ik wel een extratje moet betalen... Ik heb echt geen idee hoe dit elk jaar gebeurd

Afgelopen jaar heb ik mijn rug gekraakt 5 min voor sluitingstijd.Ze hadden voor een mooi prijs de troublemaker en mega mine. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen. Krak daar ging mijn rug. Over 29 dagen ga ik bewust ermee om.

Dit jaar wil ik nog wat kleinspul kopen, dus ga nog ff kijken wat ze op voorraad hebben bij outlet

Misschien dat ik ook nog wel even met een rugtas wat winkels bezoek in de stad, maar dat ligt aan mijn energie en of ik er dan zin aan heb.

Normaal gesproken niet...nu heb k voor t eerst bestellingen voor de 31e staan dus ik sluit niet uit dat k dan alsnog de "fout" in ga....

Niet standaard, maar dit jaar wil ik wel eens kijken of er nog wat leuks te halen valt in het happy hour bij de lokale winkel.

Wanneer ik al mijn bestellingen heb afgehaald ga ik met de kids altijd nog even sfeer proeven bij de lokale winkels. En tja, als daar iets leuks ligt dan is Guusjes ruggengraat net zo sterk die van Hubert Bruls met een schaal bitterballen voor zijn neus.

Ik ben bang dat er dot jaar weer het een en ander aangeschaft gaat worden.. vooral klein spul.. fonteintjes en dergelijke

Ik houd er ook van om de verkoopdagen nog wat rond te neuzen. De bedoeling is voor de sfeer, maar er gaat meestal wel wat mee.

Dit jaar gaat het swso gebeuren!! Weinig meer over na het annuleren van de Vathorst bestelling en dat wil ik daar toch wel goed gaan maken de 28e...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan