Solar Storm [Spectacle Show-100]

2017 versie knalde er lekker doorheen zeg! Had hem goed doorgelont want had geen vonkoverslag en eigenlijk amper pauzes tussendoor. De effecten waren behoorlijk groot, knallen waren goed hard, veel variatie in effecten. Een pareltje in het assortiment van Evolution Fireworks die meer aandacht verdient wat mij betreft.

Zouden jullie voor deze gaan of de immortal gold? Ik twijfel nog een beetje welke van de 2 het gaat worden. Sowieso heb ik al een box met flink wat goud in de Golden illusion dus wil ook niet teveel hetzelfde halen.

Zouden jullie voor deze gaan of de immortal gold? Ik twijfel nog een beetje welke van de 2 het gaat worden. Sowieso heb ik al een box met flink wat goud in de Golden illusion dus wil ook niet teveel hetzelfde halen.

Van die 3 boxen vind ik de Solar Storm en de Golden Ilusion de mooiste. Ik zou sowieso voor de Solar Storm gaan in plaats van de Immortal Gold, dan heb je dat mooie kruipende Flower Crown effect en goede variatie + een leuke finale.

Alle drie prachtboxen. Ligt eraan voor welke prijs je ze kan kopen. Ik heb de Immortal Gold bijvoorbeeld voor 80 euro gehaald en zag ergens anders de Solar Storm voor 100. Dan zou ik voor de Immortal gaan.

Thanks beiden, nog een keer beide films langs elkaar gehouden en zal voor de Solar Storm gaan, net wat meer afwisseling en leukere finale. Kan deze op dit moment voor 85 euro krijgen wat ik een prima prijs vind.

Van die 3 boxen vind ik de Solar Storm en de Golden Ilusion de mooiste. Ik zou sowieso voor de Solar Storm gaan in plaats van de Immortal Gold, dan heb je dat mooie kruipende Flower Crown effect en goede variatie + een leuke finale.

En dat is precies wat de eerste batch(es) van de immortal gold zo gaaf maakte. Helaas zit dat effect er niet meer in en vind ik de immortal gold de afgelopen jaren al ingehaald door andere cakesboxen ( en hij is slechter geworden)
Een Solar storm lijkt me super, zeker als je er als finale een aantal crown flowers achteraan plakt.

Afgelopen jaarwisseling had een stookmaat deze box in Leeuwarden op de kop getikt. Productiejaar 2015, dus echt een oudje!
Loopt heerlijk door met voornamelijk gouden boeketten. Zeer grote uitwerkingen en een indrukwekkende finale. Topper! :blink:

Is de 2019 versie aangepast dat iemand weet? Iemand toevallig filmpje van een demo? Heb zelf 1 aan collectie toegevoegd op basis van filmpjes begin januari! Dikke bak!!

Back
Bovenaan